tweeling zwangerschap

<p>hallo hallo,</p><p>ik had even een vraagje, ik kan hier zelf weinig over vinden.</p><p>Dit is mijn eerste zwangerschap en ben ik verwachting van een tweeling.</p><p>met hoeveel weken gaat dan ongeveer je buik groeien ?</p><p>of is dit het zelfde bij een eenlingzwangerschap ??</p><p> </p><p>dankuu</p>

Hallo,
hier begon mn buik rond week 14 wel te groeien maar sinds week 17 paste ik mn eigen kleding niet meer en was de buik echt goed zichtbaar. 
Nu groeit die dan ook als kool!

Ik ben momenteel ook in verwachting van een tweeling en groei al (12 weken). 2e zwangerschap en mijn buik staat vooral bol door de darmen, maar het is zeker zichtbaar. 

Ik ben momenteel 12 weken zwanger van een tweeling. Het is mijn 1e zwangerschap en heb van mezelf al een klein buikjes ik merkte met 8 a 9 weken al dat mn spijkerbroeken niet meer lekker zaten en heb toen al zwangerschapsbroeken gehaald! Zitten heerlijk. Ik hoor van Mn omgeving dat zevinden dat mn buikje begint te groeien, ik vind het nog wel meevallen? 

Oef, ik ben nu 7 weken zwanger van mijn eerste en ik merk al dat mijn broeken niet meer lekker zitten. Volgende week pas een echo. Zou het? Of gewoon slechte genen? ? (heb wel een tweeling in de familie)
Ben benieuwd naar meer reacties! 

hallo gebruiker. 936764

ik ben momenteel 11 weken zwanger ben paste mijn broeken al niet meer bij 8 weken.
ik dacht zelf dat het door mijn darmen in het begin kwam:$ 
maar er begint nu echt al wat te groeien 

heb je nog veel last van kwaaltjes gehad ??

hey Sharona,
heb je nog veel kwaaltjes gehad?

Hallo, kwaaltjes waren wel erger dan bij de eerste maar het is te doen.  Niet heel erg misselijk tot week 8 ongev en geen overgeven .wel extreem moe. En eerder gestopt met werken,  ik kan echt veel minder doe alles op een slakken tempo. Daar heb ik echt aan moeten wennen maar het is even niet anders. Succes! 

hallo ,ik heb een tweeling van 15 jaar en mijn buikgroeden niet zo snel en groot als ik had verwacht.ik ben wel 3 maanden overgegeven en dan bedoel ik echt 1 hapje of slokje er in en gelijk er weer uit .ik heb bijna 3 maanden op bed gelegen . pas toen ik naar het ziekenhuis ging omdat ik echt niet meer kon hoorden ik dat er medicatie bestond tegen het overgeven .deze medicatie heb ik nu veel eerder gevraagt en gekregen .mischien dat ik door het vele overgeven niet zo snel een grote buik had .en ik had toen nog sterken buikspieren. ik had pas 2,5 maand voor mijn bevaling mijn 1e zwangerschaps broek.toen ik met verlof ging waren er mensen op mijn werk die niet eens wisten dat ik zwanger was ,en toen ik vertelde dat ik een tweeling kreeg waren ze stom verbaast .ik ben op dit moment 32 weken zwanger van 1 baby maar mijn buik is nu al groter dan bij mijn 2ling zwangerschap .deze keer groeid mijn buik echt naar voren .

Terug
Bovenaan