Tweeling zwangerschap

Hoi allen,
Ik heet Peet en heb een dochtertje van bijna twee jaar en weet sindskort dat ik zwanger ben van een tweeling. De uitgerekende datum zal 9 december zijn, maar meestal beval je van een tweeling eerder. Week 38. Daarom denk ik dat ik december niet eens haal. Ik vind dit erg spannend allemaal en vroeg me af of er ook lotgenoten waren die zwanger zijn van een tweeling!
Groetjes Peet.

Gefeliciteerd met je zwangerschap Peet!!
En wat leuk een tweeling.
Ik ben momenteel in verwachting van de 2e (geen tweeling). Mocht je hier geen tweeling mama's vinden kan je wel lekker met ons meekletsen toch.

Hele fijne zwangerschap!!

Gr mar

Tip misschien dat er in de andere maanden wel tweeling mama's zijn waar je mee kan babbelen en ervaringen mee kan uitwisselen.die zijn dan wel al wat verder dan jouw, maar kan ook handig zijn toch.

hoi hoi,

Ik heb woensdag de 1e echo, en ook wij hebben een vergote kans op een tweeling, dus wie weet...

Liefs

Hey,

Gefeliciteerd! Bij mij is het er waarschijnlijk 1. Wel zagen ze nog een vruchtzak maar die leek leeg.
Waarschijnlijk zijn het er wel 2 geweest. 13 mei hebben we weer een echo dan zullen we wel meer weten
Geniet lekker van zwangerschap!

Liefs

Hoi, wat leuk!

Ik ben zelf ook in verwachting van een tweeling!
Wij zijn ongeveer 12 december uitgerekend en waarschijnlijk komt het eind november al hoor! ;)
Is het een een-eigen tweeling of een twee-eigen tweeling? Wij krijgen een twee-eigen tweeling, dat is echt een wonder, een een-eigen tweeling is namelijk vaak genetisch bepaald. ;)

Geniet van je zwangerschap en misschien leuk om elkaar op de hoogte te houden!

Liefs Victory

Terug
Bovenaan