Tweeling zwangerschap =)

Hallo allemaal! Ik lees al een week of 2 mee, toch maar eens zelf mijn verhaaltje plaatsen. Ik ben 26 jaar, en morgen 13 weken zwanger. De zwangerschap opzich was al een hele verrassing, niet gepland, door de pil heen, maar zeker niet minder gewenst! Ze hebben met 6 weken een echo gemaakt, volgens de huisarts was ik toen al 9 weken zwanger aan de HCG waardes in mijn bloed te zien, maar toen kregen wij te zien/horen dat het er 2 zijn! Dit was wel even slikken, spannend maar toch heel erg leuk! We hebben vandaag de nekplooimeting gehad, en alles was gelukkig dik in orde.

Zijn er hier meerdere mama's die extreem veel last hebben van zwangerschaps kwaaltjes? Ik ben ontzettend moe, heb er hele lusteloze dagen bij zitten, ook dagen waarop ik heel slecht eet helaas..

liefs!
 
Hoi amanda...

Ik ben inmiddels 30weken zwanger van ook een tweeling!

Bereid je voor want je hebt dubbel zoveel hormonen door je lijf gieren! Ik ben nogsteeds misselijk zonder medicijnen. Het is echt wel even wat anders dan 1 baby in je buik  ( ik hen er al een van 3 rondlopen) denk goed aan jezelf en trek optijd aan de rem.. je hebt jezelf en de babys er het hardste mee!

Gr
 
Terug
Bovenaan