Tweeling?

Hallo allemaal, Vandaag de eerste echo gehad met 7 weken. Het blijft me toch in m'n hoofd spoken dus misschien heeft iemand iets gelijks meegemaakt.

Ik heb vandaag de eerste echo gehad uitwendig en ze was niet zeker of er geen 1 maar 2 inzaten! Nu hebben we inwendig gekeken en ze dacht dat het de resten waren van een dooierzak en kon verder niets over zeggen. Ik heb haar nog gevraagd of het misschien toch nog 2 konden worden en haar antwoord was, dan zit die wel heel goed verstopt. Wat denken jullie? Toch 1 ? Of heeft iemand van jullie toch nog een 2e achteraf gezien. 18 maart moet ik weer voor een 2e echo.

Groetjes
 
Waarschijnlijk vanising twinn. Hier ook gehad. Met 8 weken echo de vraag of ik bloed was verloren want ze zag resten van een vruchtzakje. Vaak zoeken ze net zolang tot ze een hartslag vinden is mijn ervaring.  
Met 11 weken weer een echo, geen bloeding gehad en was duidelijk maar 1 vruchtzakje en hartje te vinden. 
Het enige wat je kan doen is afwachten tot volgende echo om het zeker te weten.
Ik was er best wel kapot van en tegelijkertijd ook blij dat er in iedergeval een kloppend hartje was gevonden. Heel dubbel. 
 
[quote quote=10534274]Waarschijnlijk vanising twinn. Hier ook gehad. Met 8 weken echo de vraag of ik bloed was verloren want ze zag resten van een vruchtzakje. Vaak zoeken ze net zolang tot ze een hartslag vinden is mijn ervaring.  
Met 11 weken weer een echo, geen bloeding gehad en was duidelijk maar 1 vruchtzakje en hartje te vinden. 
Het enige wat je kan doen is afwachten tot volgende echo om het zeker te weten.
Ik was er best wel kapot van en tegelijkertijd ook blij dat er in iedergeval een kloppend hartje was gevonden. Heel dubbel. [/quote]Aha oke!! Ik ging er ook niet vanuit, maar was benieuwd idd of er wel iemand als verrassing toch een twin had.. ik was allang blij dat er maar 1 zat die heel mooi zat en een goed kloppend hartje..
 
Ik ben nu ook bijna 8 weken zwanger en ik heb ook 2 vruchtzakken. Nu zat er maar in 1 een kloppend hartje en dooierzakje (heeel duidelijk te zien). De vk zei dat de kans nihil was dat er nog iets en de andere vruchtzak zou ontwikkelen. Nu moest ik wel rekening houden met was bruin verlies zei ze maar tot nu toe nog niet gehad.
 
Hoihoi
Wat spannend zeg, ik ben benieuwd of dat er toch 2 kindjes groeien,
Ik ben momenteel 10 weken zwanger van een tweeling, en vanaf t begin af aan al te horen gekregen dat er 1 vruchtzakje kleiner is en dat we hard moeten duimen dat het vruchtzakje toe gaat nemen, we hebben wel 2 kloppende hartjes gehoord, volgende week dinsdag hebben we onze termijn echo, en hopelijk zien we dan ook dat het vruchtzakje is toegenomen!

Succes!!
 
Terug
Bovenaan