tweeling

hoi moeders
Ik ben voor de derde keer 26 weken zwanger van een tweeling. Ik maak me verschrikkelijk zorgen over de gezondheid van mijn baby s. Ik probeer het van mijn af te zetten maar het laat me maar niet los. Ik wens iedereen een prettige zwangerschap en bevalling met een gezonde prachtige baby.
 
Hoi Kubra!

Ik ben ook voor de 3e keer zwanger alleen dan 33 weken.Heb 2 zoons (van 14 maand en precies 3 jaar)!Ook ik maak me zorgen,maar probeer er zo min mogelijk te laten overheersen!jij ook een fijne zwangerschap toegewenst!!
groetjes uit Wenen
 
Hoi Kubra,
Betekent dit dat je al 2x eerder een tweeling hebt gehad ? En dat dit dus je derde zwangerschap is van een tweeling? Is het eerder niet goed gegaan dan omdat je je zorgen maakt?
Ik hoop voor je dat alles goed gaat, en probeer er maar wel van te genieten hoor. Het is voorbij voordat je er erg in hebt.
 
hoi nienke en anoniem en alle andere mama s
Bedankt voor jullie reactie. Ik ben voor de derde keer zwanger. Deze keer van een tweeling. Ik heb al twee zoons van 12 en 7. En Anoniem je hebt gelijk het is voorbij voordat je er erg in hebt inderdaad. De zwangerschap is wel anders en zwaarder dan een eenling. Ik probeer zo min mogelijk aan te denken wat er allemaal mis kan gaan. Ik ga positief denken beloofd. Prettige zwangerschap toegewenst allemaal.
 
Terug
Bovenaan