Tweeling

Hallo allemaal,

Sinds donderdag weten wij dat wij een tweeling verwachten. Het is wel even schrikken, want we hadden dat helemaal niet verwacht. Zijn er hier nog meer mama's die een tweeling verwachten? Het is allemaal zo nieuw voor ons (we hebben al een dochter van 2 jaar). Hebben jullie ook een boekentip waar we veel informatie uit kunnen halen? Ik heb zo veel vragen. Alvast bedankt!

Groetjes Nancy (een februari mama)
 
Hallo Nancy

Gefeliciteerd hoor met de zwangerschap!!!!
Ik ben zelf 11 weken gelden bevallen van een meisjes tweeling!!!Esmee & Amy.Ik had al een zoon van drienhalf Davey.

Als je wat wilt weten ofzo mag je me altijd mailen of msnnen hoor wil je graag helpen.Ik ben 27 jaar vier jaar getrouwd en kom uit groningen.Mijn e-mail is tevens mijn msn adres verschoor_447@hotmail.com.Groetjes van Linda
 
Leuk zeg Nancy!
Ja inderdaad even je gedachten omzetten. Ik ben 16 weken in verwachting van een tweeling. Dat zagen we met de echo. We hebben een dochter van 1,5 jaar. Tweeling komt in mijn familie helemaal niet voor, dus verwacht was het niet.
Het lijkt me erg leuk en bijzonder. En druk? Tja, met 1 kind is altijd iemand vrij (mijn man of ik), dat is bij twee kinderen niet meer. Tja, dan zal drie ook wel lukken. Daar maak ik me niet druk over. Wel practisch wat zaken anders te regelen, zoals kinderkamer en vervoer. Maar dat komt goed.

Op www.babybrabbel.nl - forum - rubrieken - zwanger zijn
staat een topic over zwanger van een tweeling. Niet veel reacties daar, ik schrijf er vaker en iemand die zwanger is van een drieling. Kom eens lezen. Dan spreek ik je misschien wel weer!

O ja: de boekentip is "het tweelingenboek". Te lenen bij de bieb, of te koop. Is recent vernieuwd. Plezierige mix van verhalen van vk's/gyn/info en de mama's/papa's. Schrijvers Lenny Duijvelaar & Anjo Geluk.

Geniet er van! De beste tip die ik je kan geven: laat je niet gek maken. Is niet nodig!!
 
Terug
Bovenaan