tweeling????

Hallo dames,

Er is net iemand bij me langs geweest om alles in orde te maken voor moeders voor moeders. Ik wilde hier graag aan mee doen en na hun stop (3 weken nu) ga ik beginnen. Ze zag dat ik naar m'n buik greep en vertelde me dat ik in m'n achterhoofd moest houden dat het een tweeling kan worden. Ze heeft meerdere vrouwen mee gemaakt die in zo'n vroeg stadium (7 weken) al zo'n grote buik hadden en dat waren tweelingen. Wie weet, maar mijn buik is wel echt giga. Vandaag kwam er al iemand me vertellen dat ik zo'n mooi zwangere buik heb hihihi. Heb met 12 weken m'n echo, tot die tijd wachten we af en genieten we vooral!!!

Liefs, Ank
 
Is echt een HEEEELE kleine kans. Teveel vrouwen denken ten onrechte dat een dikke buik op een tweeling duidt. Het is zo'n kleine kans, dat je er maar niet vanuit moet gaan. Zelf heb ik ook een enorme buik en vanaf 8 weken was ik al echt zeer zichtbaar zwanger. Nu ben ik 20 weken en mensen denken dat ik op punt van bevallen sta, zo dik is ie nu. En het is er echt maar eentje. Gewoon maar even afwachten dus, maar ik denk het niet.
 
hoi ank
ik hoop van harte hoor dat je een tweeling krijgt! maar wat een onzin dat die vrouw van mvm dat denkt te zien. dat mens heeft ze volgens mij niet allemaal op een rijtje.
ik zelf had niet zo'n dikke buik hoor (nu nog niet) maar sommige mensen wisten ook te vertellen dat het er twee waren. die mensen noemden zich ligt spiritueel. tsss hahaha het is er maar 1 hoor.
sommige mensen kan je beter beschrijven als potloden.
geniet van je zwangerschap ank
doeiiii
 
Hoi Ank moet vast heel bijzonder zijn om nu al zo'n grote buik te hebben. 7 weken wat moet er nog bijkomen aan grootte vraag ik me af! ha ha. Nou geniet er maar lekker van hoor meissie en hartstikke goed dat je meedoet aan mvm! Zo help je hun misschien weer een handje. Nou zwangerschap ze! Liefs Esther.
 
iedereen om mij heen is ook bezig dat ik een tweeling krijg, ik ben nu ruim 12 weken, en zelf van een tweeling. Mijn tweeling broer belde zaterdag om te melden dat hij het voorgevoel van een tweeling bij mij heel sterk had, en dat terwijl ik een uurtje daarvoor tegen mijn man vertelde dat het me niet eens zou verbazen als het er twee zouden zijn! Uiteindelijk is de kans op een meerling wel erg klein, dus als ik jou was zou ik lekker wachten totdat je de echo achter de rug hebt. Het is net als de mega hoeveelheid mensen die nu al denken te weten of het een jongetje of en meisje is! Vrijdag heb ik zelf de echo, ben eens benieuwd! Geniet maar lekker van je buikje hoor, ben er maar heel erg trots op!!
 
Mijn gehele zwangerschap is iedereen bezig over die ' enorme' buik van mij. Je kon hem inderdaad erg vroeg al zien en ik paste met 10 weken niet meer in mijn kleding en moest zwangerschapskleding aan. Maar ondanks dat ligt mijn kindje gewoon op schema met groeien, het is er maar 1. Een dikke buik hoeft geen teken voor een tweeling te zijn, maar het kan natuurlijk altijd.

Heel goed dat je meedoet aan mvm, heb ik zelf ook gedaan en ben nog steeds blij dat ik het gedaan heb.

groetjes, jane 31wk
 
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het maakt me ook helemaal niet uit hoor of het er nu 2 zijn of dat het er 1 is. Ik ben inderdaad ook wel een beetje trots hoor op m'n nu al zo dikke buik. Ik ga morgen al kijken voor een zwangerschapsbroek want m'n eigen broeken krijg ik niet meer dicht.
Vrijdag ga ik lekker op vakantie en daar gaan we heeeeeel erg van genieten!!

Liefs, Ank
 
hey ank!

Ik had ook al op je vorige berichtje gereageerd,maar wou alsnog even zeggen dat ik je heel veel plezier toewens als je op vakantie gaat!(ga zelf ook vrijdag weg..)
Maarre denk wel om de zon en het softijs he??
En ik denk dat ik zelf ook maar eens achter een positie broek aanga,want mijn broeken kunnen ook niet langer haha,maargoed wat wil je ook als je normaal nog geen maatje 34 past en nu een beste omvang hebt van je buik.

geniet van je vakantie meid!

groetjes

car
 
Terug
Bovenaan