tweeling

hallo anoniem

mijn zus is net bevallen van een tweeling en die keek inderdaad ook wel eens op het meerlingen site zoals hierboven en zij heeft een boek van prenatal (in ieder geval daar gekocht) en zij had daar een heleboel aan daar staat alles in.
en bij ons op het maartforum zit iemand die in verwachting is van een tweeling en zelfs iemand van een vierling hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes tijger
 
er staat idd weinig he?
Hoe lang ben je in verwachting? Ik nu 22 weken. We hebben 'n dochter. De grote dingen zijn al gedaan. Beetje vroeg, maar het kwam zo lekker uit. Nu kan ik op mijn gemak met de geboortekaartjes en kleren/luiers/beddegoed aan de gang.
Beweging van binnen voelt goed. Ik vind het nog onwerkelijk dat er twee bijkomen, maar kijk er wel echt naar uit.
 
Er is idd weinig te vinden over tweelingen. Maar op meerling.pagina.nl staat wel het een en ander. Zelf heb ik Het Tweelingenboek van mijn man gekregen. Hier staat erg veel informatie in (ook stukjes geschreven door tweelingouders). Het is een leuk boek. Zelf ben ik nu ruim 15 weken zwanger van een tweeling en ik vind ht nog steeds onwerkelijk. Deze zwangerschap is wel veel anders dan mijn eerste zwangerschap (veel meer last van kwaaltjes).

Groetjes Nancy
(febr.forum)
 
op het maart forum is momo, ze heeft net gehoord dat ze in verwachting is van een tweeling, misschien kun je met haar wat ideeen/ervaringen wisselen?

succes en geniet ervan
xx kimpansee
 
sinds eergisteren weet ik dat ik zwanger ben van deen tweeling (nu net 10 weken). het is wel een verrassing, maar ik heb er ook zin in! Waar ik me onzeker over voel is de medische zorg. Klopt dat dat je in het ziekenhuis onder medische begeleiding moet? NIet naar de verloskundige? Heeft iemand ervaring met in een ziekenhuis bevallen van een tweeling? Is het aan te bevelen om de ziekenhuizen van tevoren te bekijken om een goede keuze te maken? Of wordt je als de weeen beginnen gewoon ergens naar toegebracht, waar een plek is? vragen over vragen.... als iemand hier al ervaring mee heeft, graag! sandra
 
Terug
Bovenaan