tweeling ?

Hallo allemaal,

Ik ben net 8 weken zwanger van mijn eerste kindje en het lijkt wel of ik 3maanden ben! Ik vraag me af of ik geen tweeling krijg, want ik ben al bijna 5 kilo aangekomen,en eet echt niet zo heel veel meer als eerst. Ik ben niet misselijk en kan bijna geen enkele broek dichtkrijgen.

Wie heeft dit ook meegemaakt? En was het een tweeling??

Ik hoor het graag.

groetjes
aladin
 
ha aladin,
ik had inderdaad ook dat de kiloos er aan vlogen de eerste weken.
dit hoeft echter niets te betekenen.
je lichaam is reserves aan het opbouwen omdat hij de komende weken/maanden topprestaties moet leveren en houd dus alles vast.Later komt er een periode
dat je wat minder hard groeit en dat alles stil staat,dus maak je geen zorgen,
dit is volkomen normaal.gr.liek 27 weken
 
Hoi Aladin,

Nou ik had echt precies hetzelfde. Met 8 weken kon ik alleen nog maar positiekleding aan. Ik ben nu ondertussen (in m'n 11de week) 2 kilo aan gekomen. Qua gewicht dus niet zo veel maar qua omvang pppfff. We hebben de mensen in onze omgeving ook eerder dan gepland verteld van mijn zwangerschap omdat ik het niet meer kon verbergen. Ik weet niet of ik het me zelf aan zit te praten of niet maar heb ook het gevoel dat het wel eens een tweeling zou kunnen zijn. Ik heb volgende week woensdag m'n eerste echo en ben echt suuuuuuuuper benieuwd.

Liefs, Ank
 
hey hoi

ook ik herken mezelf in jou!
ben inmiddels 13 weken heen en om mij heen vroeg en vraagt ook iedereen of ik misschien een tweeling verwacht.
ben zelf dik 5 kilo aangekomen en woog 48 normaal.
Ik kan mijn eigen broeken ook niet meer aan ha ha.
Maar wat liek al zegt,het zijn volgens mij ook gewoon de reserves die je alvast aan het opbouwen bent.
geniet van je zwangerschap!

groetjes
 
hai,

nou ik ben nu ook 8 en een halve week zwanger en ik kan dus ookal echt mijn broeken al niet meer dicht krijgen en ik heb ook echt sterk het idee dat ik verder ben dan 8 en een halve week (heb nog geen echo gehad) ben wel bij de ha geweest dus daar is de datum ook bevestigd maarja we zullen wel zien op de echo hoop ik heel snel dus je bent niet alleen hoor die al echt een buikje krijgt maar tis wel echt geweldig ik geniet er echt van!! moet jij ook doen he xxx remona
 
Ik woog normaal 56 kilo,eind van de zwangerschap 86!!!!!!Nu gelukkig weer 56 kilo.Ik was niet inverwachting van een 2-ling en ik heb een zoontje van 6 pond op de wereld gezet,ook niet supergroot dus.Waarschijnlijk at ik te veel,maar ook een hoop vocht,de eerste 2 weken was er al 10 kilo af...Succes,en probeer echt niet te overdreven te eten,want mijn zoontje was al 10 maanden en toen ik weer een beetje normale kleding aan.Mocht ik weer zwanger zijn ga ik me echt niet meer vol lopen proppen.ik heb overal striae,van het snelle groeien.Dus het gewicht is weg,maar die lelijke strpen blijven,kan er nog verdrietig om worden dat ik zo dik ben geweest...Maar ja,goeie leer voor de volgende keer.
Succes ermee
 
Terug
Bovenaan