tweeling

Hallo!
Ik ben Yvette, ben nu bijna 33 weken zwanger van een tweeling, en heb al een zoontje van 20 maanden. Ik heb laatst ook al een keer een berichtje geplaatst op dit forum, en ook al een paar leuke reacties gehad. Maar omdat ik het zo leuk vind om ervaringen uit te wisselen met andere (aanstaande) tweelingmoeders, maar weer eens een vers berichtje! Wie verwacht er nog meer een tweeling of heeft er al een en heeft nog goeie tips voor me? Ben ook erg benieuwd naar de reacties van oudere kinderen, ook wanneer er maar een baby kwam. Mijn zoontje is zelf nog maar 20 maanden, dus we kunnen hem ook niet echt voorbereiden op wat er gaat gebeuren, ik denk dat het best een beetje moeilijk voor hem zal zijn, met twee van die kleine druktemakertjes in huis. Leuk om jullie ervaringen ierover te horen!
groetjes, Yvette
 
Hoi Yvette,

Gefelciteerd!!! Ook ik ben in verwachting van een 2-ling en vind het helemaal geweldig dat ik 2 beebies in mijn buik heb. Heel bijzonder en speciaal. Ik ben nu 20 weken. Maandag krijg ik weer een echo heerlijk. Ik voel ze nu ook af en toe. Hoe gaat het met jou en ben je al erg dik?

Liefs, moi xxx
 
hoi!!
Wat leuk dat je ook een tweeling krijgt!
Ja, bijzonder idee he? twee baby's in je buik. Ik ben vandaag 33 weken en ik moet zeggen, het is erg zwaar! Ik heb natuurlijk ook nog een peutertje, dus dat scheelt wel, maar ik heb erg veel last van mijn bekken en rug. Ik zou zeggen, neem alle rust die je kan! Zijn het jouw eerste twee kindjes? Verdermaken die van mij het prima, en ben ik blij met elke week die er weer om is, nog een weekje of 4, en dan mogen ze komen, spannend!
Ben benieuwd hoe je echt was, met 20 weken is een hele uitgebreide echo, waar je heel veel op kan zien, wij vonden het geweldig! Wil je ook weten wat het worden? Leuk als je nog laat horen hoe het was!
groetjes, Yvette
 
Terug
Bovenaan