tweeling

Hello collega zwangeren.

Ben nu 18 weken zwanger van een tweeling en heb een dochtertje van 1 1/2 jaar. Ik ervaar deze zwangerschap als een stuk zwaarder. Heb ik hier nog medestanders? Zou leuk zijn om iemand te spreken die ook in verwachting is van een tweeling of net mama is geworden van een tweeling.

Suc-6 allemaal met de zwangerschap !

Groetjes
Bianca
 
Hallo Bianca,
Gefeliciteerd!
Ik ben nu 34 weken zwanger van een tweeling, en heb een zoontje van 20 maanden, dus we zitten in hetzelfde schuitje! Ook ik vind deze zwangerschap veel zwaarder dan de eerste, en ik wil je natuurlijk niet bang maken, maar het wordt nog wel een stuk zwaarder!!
voor mij is het einde gelukkig al in zicht, al wegen de laatste loodjes erg zwaar, en mijn buik is echt gigantisch!
Maar ja het is ook heel leuk en bijzonder, het idee dat er twee kindjes in je buik groeien, toch? weet je al wat het gaan worden? Ik krijg twee meisjes! Vind het leuk om te horen wat jouw ervaringen zijn deze zwangerschap, je mag me ook prive mailen, yvettexx@hotmail.com
Heel veel succes en sterkte en misschien tot horens?
groetjes Yvette
 
Hallo Bianca!
Ik had gisteren al een stukje geschreven, maar er was denk ik wat mis gegaan op het forum, want vandaag was het berichtje verdwenen.
Ik ben Yvette, 28 jaar en ook zwanger van een tweeling! Ik heb een zoontje van 20 maanden, dus we zitten in het zelfde schuitje. Ik ben inmiddels ruim 34 weken zwanger, en ervaar deze zwangerschap ook als een stuk zwaarder!
Heb veel rugklachten, ook omdat ik deze keer natuurlijk nog een peutertje heb rondlopen, die nog regelmatig getild mnoet worden. Ik ben met 27 weken in de ziektewet gegaan, toen ging werken niet meer. Nu wachten we rustig af, en is elke week dat de baby's nog blijven zitten natuurlijk mooi meegenomen! Wil je weten wat je krijgt? Wij krijgen twee meisjes!
Heel veel sterkte en succes met je zwangerschap en leuk om nog wat van je te horen!
groetjes, Yvette
 
Hallo Bianca en Yvette,

Ik ben voor het eerst op dit forum en lees nu pas jullie stukjes. Ik ben 31 weken in verwachting van een tweeling,ook van twee meisjes(eeneiig).
Ik zou graag ervaringen uit willen wisselen,want je leest er maar weinig over.(ervaringsverhalen).

Gr. Leonie
 
Terug
Bovenaan