tweeling !

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wij hebben onlangs te horen gekregen dat we (bijna 10 weken) zwanger zijn van een tweeling !! Ontzettend leuk natuurlijk (vinden wij in ieder geval), en het worden onze eerste kindjes.

Nu zitten we alle boekjes, folders enz. te bekijken en het is allemaal toch erg lastig kiezen.

Wat  kunnen we het beste doen wat betreft maxi-cosi's, tweeling kinderwagen, enz.
Er bestaan als we het goed gezien hebben, geen onderstellen voor 2 maxi-cosi's, dus moeten we dan  toch  een kinderwagen met reiswieg (1 grote of 2 kleine) nemen ipv alleen een buggy-model?

Kortom: Wie heeft er tips/adviezen?

Alles is welkom !

Hoi

Gefeliciteerd. Ikheb helaas geen tips voor je zou als ik jouw was ffe gaan surfen op internet. Daar kan je soms veel goeie tips vinden.

Gr. Nancy

Hoi Marasje,

Het nu volgende verhaal heb ik inmiddels voor de derde keer geplaatst, steeds bij andere topics op dit forum. Maar gelukkig ben ik zo laaiend enthousiast over onze duo-kinderwagen dat ik het met veel plezier nog een keertje ook voor jou opschrijf!!

Wij hebben de Kiwi Explorer Duo (van Phil & Teds) en die neemt net zoveel ruimte in als een enkele wagen, werkelijk fantastisch! Je kunt er meer van zien o.a. op de site www.babybuggy.nl. Ik heb eerder een Quinny gehad (wel voor 1 kindje, maar even de vergelijking van het rijden) en die had ook een zwenkwiel. Maar vergeleken bij de Kiwi die we nu hebben stelt dat zwenkwiel niks voor: van de Kiwi is die werkelijk geweldig!Ik was verkocht vanaf mijn eerste kennismaking!

Ik weet alleen niet of er ook Maxicosi's op kunnen, maar die gebruikten wij ook uitsluitend als autostoeltje. Wij lieten deze dan ook altijd in de auto en tilden onze kindertjes in de wagen. Ze zitten ook maar betrekkelijk korte periode in een Maxicosi (maandje of 9, of zo rond 9 kilo), dus die periode vonden wij makkelijk te overbruggen en de Kiwi biedt ruimte voor twee babies (en later om te bouwen als buggy voor twee peuters waarbij ze achter elkaar zitten). Echt een wereldwagen.

Succes!

Groet,

Anouk

Terug
Bovenaan