Hoi Twin,
Gefeliciteerd !! Leuk hoor !!
Ik kreeg met 9 weken ook een echo en toen zei de gynaecoloog: oh.. het is er niet één, maar het zijn er twee !
Voor ons dus ook een verrassing, maar heel erg leuk. Het worden onze eerste kindjes, dus wij zijn er heel erg blij mee. Ik ben inmiddels 21 weken en 3 dagen, dus wij zijn er al helemaal aan gewend en hebben al veel spullen in huis. Wij krijgen wel een twee-eiige tweeling, ik heb twee placenta's. Ik raad je aan om het Tweelingenboek van Lenny Duijvelaar en Anjo Geluk te kopen, daar heb je echt heel erg veel aan en er staan veel dingen in die je in de normale "eenlingen" literatuur (tijdschriften, boekjes enz.) niet tegenkomt.
Ik heb het boek zelf op Marktplaats overgenomen van iemand, die had het dubbel gekregen dus scheelde weer in de kosten. Maar het is zeker de moeite waard hoor !
Er staan ook een aantal medische dingen in die bij tweelingen (voornamelijk een-eiig) kunnen voorkomen, dus altijd handig om goed op de hoogte te zijn.
Afgelopen zaterdag hebben we de babykamer en kinderwagen besteld. Volgend weekend gaan we het kamertje in orde maken (verven/behangen enz) dus het gaat er nu echt op lijken allemaal !!
Hoe gaat het nu met jou? Voel je je goed? Ik was de eerste 2 maanden ongeveer echt vreselijk beroerd, maar dat was met de 3e maand gelukkig over. Heb je verder al kinderen?
Ik hoop weer wat van je te lezen hier !
groetjes Marasje