Tweeling

Hi,

ik ben vandaag voor mijn eerste echo geweest, ben 6 weken en 6 dagen zwanger. Vond het echt heel spannend!
Eerste nieuws was goed; het vruchtje bevind zich in de baarmoeder en het hartje klopt!  En toen... er kloppen twee hartjes!  Dat was echt even schrikken! Het is waarschijnlijk een twee-eiige tweeling. Ik vind het echt geweldig leuk! Maar moet wel nog heel erg aan het idee wennen.
Grappige is dat mijn vriend het al had gezegd, maar ik had nooit verwacht dat het echt zo zou zijn...
Zijn er nog meer mama's van een tweeling?

Hoi,

zover ik weet ben  ik niet zwanger van een tweeling,
maar ik wil even zeggen dat 2 kloppende hartjes dubbel zo geweldig is.
Geniet van  die 2 kleine schatjes in je buik.

hoi hoi

gefeliciteerd met je 2 kloppende hartjes hahaha
ik weet zelf niet of ik zwanger ben van een tweeling maar ga er tot de echo maar vanuit dat het er 1 is.
Snap best dat je aan het idee moet wennen dat zou ik ook moeten.

anyway heel veel geluk

WAUW een tweeling!!
kan me voorstellen dat je schrikt, maar lijkt me ook erg leuk hoor
ik weet nog niet of het er 2 zijn, maandag gaan we kijken.

klein vraagje, bij een tweeling zijn er toch meestal ook 2 vruchtzakjes? of was er maar 1 te zien bij jou?

geniet van je zwangerschap!

liefs Sylvia

Hoi hoi,

Ik vermoed dat ik zwanger ben van een tweeling... maar weet nog helemaal niets zeker kan er net  zo goed 1 zijn.
Ik ben nu 4w3d zwanger dus nog maar heel kort en ik heb al echt een verdikte onderbuik (wat ik bij mijn 1e pas met 15/16 weken had), en heel veel trekkende banden (eigenlijk de hele dag) daarbij ben ik heeeel moe en heel misselijk de hele dag. Ik had meteen het gevoel dit zijn er 2, en toen mijn schoonzusje zei dat ik er 2 kreeg zonder dat ze wist dat ik dat ook dacht, had ik meteen zoiets van OH JEE. Er zitten veel tweelingen in onze familie dus de kans is aanwezig.
het zou onze plannen wel een beetje in de war schoppen, maar dat mag de pret niet drukken.

Geniet ervan!

Hoi!
ben inmiddels een weekje verder en kan nog steeds niet helemaal bevatten dat er twee ukkies in mijn buik groeien.
Het zijn wel monstertjes, want heb echt ontzettende honger. Verder ook symptomen die bij een tweeling horen. Heel misselijk de hele dag door, weinig energie en brandend maagzuur.
Maar zo onwijs gaaf twee kleine mensjes in je buik!
Ze hebben inderdaad allebei een eigen vruchtzak en een eigen placenta. Daarom is het waarschijnlijk een twee-eiige tweeling, maar dat schijnt dus niet altijd zo te zijn.
Over twee weken weer een echo, kijken of ze gegroeid zijn! :)

Terug
Bovenaan