Tweeling

Hoi,

Zijn er nog meer moeders die zwanger zijn van een tweeling? Ik zelf ben 7 februari uitgerekend van een eeneiige tweeling. Het zou leuk zijn om contact te hebben!

Groetjes
 
hoi san84,

gefeliciteerd.
ik ben nu al een jaar bezig om zwanger te worden van ons 2e kindje (helaas tot nu toe) zonder succes.
ik ben er zelf 1 van een (eeneiige) tweeling.
hoewel het heel leuk is om een speelmaatje te hebben is het soms ook weleens lastig (mensen gaan toch vergelijken).
maar het is toch wel meestal leuk.
zijn het je 1e kindjes?
 
hallo mijn naam is springkikkertje en ik ben ook in blijde verwachting vaan een tweeling het was wel ff schrikken toen ik het hoorde hahaha maar ik ben er super blij mee mijn kindjes zijn tweeeiig het worden twee meiden ik ben nu 29 weken en mijn buikje groeit hardt! oh ja dit zijn mij eerste kindjes! ik hoop dat jij een fijne zwangerschap zult hebben! als je ergens mee kan helpen hoor ik het wel ik ben niet zo vaak hier op de site maar doe mijn best! groetjes springkikkertje
 
Hoi,
gefeliciteerd met je dubbele zwangerschap. Ik ben nu 30 weken zwanger van een tweeeige tweeling. Tot nu toe gaat alles prima, maar ik heb me wel heel veel zorgen gemaakt, terwijl dat achteraf dus helemaal niet nodig is geweest. Het wordt nu wel een zwaar vrachtje en ik heb nog 3 andere kinderen rondlopen. Maar geniet van je zwangerschap zover als dat gaat, want het is zo voorbij.

@springkikkertje
Ben jij ook in sept uitgerekend? Jij zit dan verder niet op het sept forum toch? Daar zijn nog 2 andere moeders zwanger van een tweeling echt leuk om ook eens te lezen. alsnog welkom!!

groetjes
 
Hoi hoi,

Sorry voor de late reactie.. Wat leuk dat jullie gereageerd hebben! Leuk dat jullie ook zwanger zijn van een tweeling, wij hebben nog een zoon, dit worden dan nummer 2 en 3. Helemaal super.. Het gekke was dat mijn zoon van 3 al tegen me had gezegd dat er twee baby's in mijn buik zaten. Heel bijzonder om het dan later te horen van de verloskundige! Ik ga er zeker van genieten, ben benieuwd.. Enige nadeel ze delen 1 placenta samen. We zien wel hoe dit gaat uitpakken..

@mamavanesmee; wat vervelend voor je dat het zo lang duurt, een lichtpuntje, bij ons heeft de tweede zwangerschap (deze dus) ook best lang geduurd.. Maar nu heeft dat dan wel dubbel uitgepakt, hoop dat het voor jullie ook zo zal uitpakken!

Liefs Sanne
 
Terug
Bovenaan