tweeling

hallo ik ben nicole ik ben 23 maart bevallen van een tweeling met 31 weken, ik wist dat de kleine esmée al met 28 weken en 4 dagen overleden was, maar ik moest blijven vechten voor davy...
en nu zijn ze geboren na een hele moeilijke tijd!!
een maand in het ziekenhuis gelegen, omdat we wisten dat esmée te klein was en haar hartje had soms dipjes
en ineens ging het 2 weken goed, dus we kregen hoop en zondag ochtend 6 maart kreeg ik zoals elke ochtend een ctg en toen zagen we ineens dat haar hartje niet meer klopte.....
en haar broertje deed het gelukkig goed.
nu ligt de kleine davy in nijmegen in een coeveuse en vrijdag het ik crematie van onze dochter.... het is allemaal zo dubbel, ik heb soms het gevoel dat ik gek wordt, ik kan mijn rust ook niet pakken die ik nodig heb na de bevalling.... ik weet het ff niet meer
xxx nicole

beste nicole,ik weet hoe je je voelt,soms denk ik ook bij mij zelf of niemand ons begrijpt.Denk aan davy en heb kracht,hij heeft je nodig.Hopend dat je ook steun krijgt van de mensen om je heen.Ik ben er nog steeds niet overheen .Heb al een psycholoog contact en die raad mij aan om met moeders in groepsverband ,ons ervaring te uiten .wat wij van elkaar kunnen leren en hoe wij ermee om moeten.Ik kan soms gewoon in tranen uitbarsten en wil soms gaan gillen.Waarom WIJ.en het leven is zo hard.Ik leef met je mee en heel veel sterkte.het zijn zware tyden.Veel liefs van een moeder die ook een tweeling had,waarvan de ouste 4 maanden geknok heeft voor haar leven.Ook aan je vriend of man ,veel stekte.

Terug
Bovenaan