Tweeling!

Leuk dat je een tweeling krijgt,eerste 2 kindjes?
ik hoop eerlijk gezegd niet op een tweeling heb een dochter die bijna 4 word en een zoontje van 10 mnd,dus lijk me dan wel heftig.maar moet 10 aug de eerste echo krijgen.dus dan weten we meer,maar denk zelf niet hoor dat we een tweeling krijgen.

hoi pollie

nee wij krijgen 1 kindje, 3 echos gehad en van alle kanten bekeken en het is er toch maar 1

voor ons gelukkig maar, gezien de stress met opvang e.d. wat ik heb.

Maar jij bent er zo te horen helemaal blij mee?

he tis ook wel heel bijzonder

groetjes sweetwicca

Ha ladies,

Het zijn inderdaad onze eerste twee kindjes. Dat scheelt dan ook wel weer. Het lijkt me helemaal heftig als je er al een of twee rond hebt lopen!

En ja: we zijn er hartstikke blij mee! Maar... we vinden het ook heel erg spannend. Nu is een zwangerschap sowiezo al spannend natuurlijk, maar bij een tweelingzwangerschap loopt het allemaal nog weer net even anders. Ik ken ook geen voorbeelden uit mijn omgeving, dus dat maakt het ook extra spannend...

Groetjes!

Ook ik heb morgen pas m'n eerste echo dus dan weet ik meer :) Ik denk het stiekum wel eens omdat ik al zo'n enorme buik heb met 9,5 week. Ik ben al 5kg aangekomen... Maar morgen dus meer. Had jij al vermoedens voor de eerste echo of was het echt een verrassing?

he he.
als wij een tweeling krijgen zal het super zwaar worden.
maar ik zou wel heel hard lachen als ik bij de echo hoor dat het een tweeling is . dan is sem mijn zoon net 1 jaar als ze geboren worden.
en dan word het lekker druk .maar denk het niet het zal er wel gewoon 1 zijn .alleen mijn buik is al wel super groot, lijkt wel of ik 18 weken ben .
zn grote buik .
krijg wel iedere keer te horen of het er geen 2 zijn .

gr mama van sem

Gefeliciteerd meid met je tweeling!!! Persoonlijk ben ik blij dat het er eentje is aangezien ik thuis gastouder ben en dit met een dochter van 3 en een tweeling niet meer te combineren valt. Maar geniet ervan en veel succes!!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan