Op 21-12 ( mijn verjaardag) voor een echo geweest ( was begin 6de week heel vroeg dus) zoals al verteld was door de assistente van de h.a konden we nog geen hartje zien kloppen. Maar een zwangerschap was geconstateerd de vrouw die de echo maakte heeft het vruchtje opgemeten en het kwam overeen met de duur van de zwangerschap.............. maar toen kwam de verrassing ze ging een stukje opzij en tot mijn verbazing was er nog een vruchtzakje te zien net zo groot als het eerste vruchtje :-o de vrouw zei daarop meteen ik wou dat je het niet gezien hebt want het kan net zo goed een cyste zijn dus ik was helemaal verbaasd omdat de vruchtjes gelijke groot zijn............. heeft iemand hier ervaring mee???????
op 13 januari mogen we weer voor een echo omdat ze ons dan meer kan vertellen en we kunnen zien of het hartje of de hartjes kloppen... ben zooooooooooooooo benieuwd en ik hoop zo dat alles goed gaat vooral omdat ik in augustus dit jaar een mk heb gehad en toch nog heel onzeker en angstig ben
xxx marijke
op 13 januari mogen we weer voor een echo omdat ze ons dan meer kan vertellen en we kunnen zien of het hartje of de hartjes kloppen... ben zooooooooooooooo benieuwd en ik hoop zo dat alles goed gaat vooral omdat ik in augustus dit jaar een mk heb gehad en toch nog heel onzeker en angstig ben
xxx marijke