Tweeling?

Hoi mama's!

Ik meld me ook aan bij deze club, ben eigenlijk op zoek naar moeders die net als ik zwanger zijn van een tweeling.

Ik heb 2 kinderen en verwacht in maart/april ons 3e en 4de kindje.

6 april is de uitgerekende datum, maar een tweeling komt vaak eerder, vandaar dat ik me maar meld in de groep van maart.

Is het hier gezellig?

Het is hier nog een beetje rustig, maar je treft het wel! Er zijn namelijk al 2 tweelingverwachters in deze groep.

Welkom! En ik hoop dat het hier snel wat drukker wordt ;-)

Leuk, weer iemand erbij! De gezelligheid mist dus idd nog een beetje. Maar dat komt vast nog wel goed. Gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap!!

Hoi Blij met een tweeling!
Ik ben ook in verwachting van een tweeling, leuk dat ik niet de enige ben!
Ik 12 maart uitgerekend maar ga uit van eind februari.
Zijn jullie ook al helemaal gewend aanhet idee dat er straks 2 kleintjes komen?Hier inmiddels wel, zijn er erg blij mee, en voel me vooral bevoorrecht!
Maandag de nekplooimetingen gehad, en beide kindjes zijn helemaal goed gekeurd!en hebben het 's middags aan de kinderen verteld.
Veel succes komende maanden!

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer eens, heel vaak zal ik hier wel niet verschijnen gezien mijn drukke gezin met kinderen en oppaskinderen.

Jinthe, ik hoorde dat jij al weet dat je 2 zonen krijgt?! Mooi hoor! Je hebt ook al andere kinderen? Nog geen meerling?
Ik ben al wel aan 't idee gewend en voel me net zo als jij erg bevoorrecht, komt helemaal niet voor in de fam!

Ik moet volgende week vrijdag (2 weken na de eerste controle) voor 't eerst bij de gynaecoloog langs. Ben erg benieuwd; wordt vast weer een echo. (Altijd mooi!)

76Femke en ButterflyJess, zijn het jullie eerste kinderen?

Hoeveel weken zijn jullie nu allemaal? Ik 9w4d.
Nog erg vroeg dus... Groeien jullie nu harder dan (voor zover van toepassing) met een eenling? Of merk je 't nu nog niet?

'k Hoop weer van jullie te horen!

Groetjes,

Hoi Blij met een tweeling,

Hier zijn we ook blij met een tweeling op komst! Ben nu 14 weken en 4 dagen, uitgerekend 2 maart. Dus wel wat verder en kans op geboorte in februari. En ja, ik groei harder. M'n baarmoeder staat al bijna ter hoogte van mijn navel, en als ik buk zit er echt al wat in de weg. Ook heb ik als ik 's avonds ga liggen een soort van harde buiken, maar volgens de vk is dat normaal en komt dat omdat m'n baarmoeder een beetje protesteert omdat 'ie twee keer zo hart opgerekt wordt...:) We hebben drie zoontjes, dus we verwachten een 4e en een 5e kindje.

Leuk dat er zoveel tweelingen in deze maand zitten!

Jeetje wat veel tweelingen rond feb/maart straks! Wel heel leuk.

Dit is voor mij de tweede zwangerschap. Aanstaande vrijdag wordt m'n zoontje 2 jaar. Toen ik van hem zwanger was zat er maar 1 mama in de club die een tweeling kreeg dus erg leuk om er nu meerdere mee te maken zo.
Eerst was het nog niet zo te zien dat ik nu weer zwanger ben. Maar goed, de vorige keer was ik nog strak en smal maar da's niet meer zo geworden na de zwangerschap. Heupen breder gebleven wat volgens mij wel logisch is, en het huidje van m'n buik is vergelijkbaar met die van een 80 jarig vrouwtje door alle striae hahaha. Ach, je leert ermee leven ;)
Was toen al goed zichtbaar vanaf een week of 8 maar ik droeg toen enorm naar voren, nu is het langzaamaan zichtbaar vanaf een week of 10. Ben nu ruim 12 weken en ineens komt het in een rap tempo tevoorschijn. En dat terwijl we het pas bekend gaan maken volgende week zondag wanneer we de verjaardag van mijn zoon vieren. Volgens mij verraad m'n buikje het dan al haha!

Terug
Bovenaan