Tweelingbevalling??

Ik moet over een dikke 6 weken bevallen van een tweeling en weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet verwachten!!
Heb al een zoon van 3 en half en toen duurde de hele bevalling inclusief weeen 4 uurtjes dus niet lang al met al.Maar nu word ik weer een beetje onzeker omdat dit toch weer heel wat anders is ben benieuwd of hier reacties op komen ze zijn van harte welkom hoor!!!Alvast bedankt hoor groetjes Linda1

Hoi Linda, ikzelf heb een tweling van 3 en een half. Bij mij kwam de bevalling niet op gang omdat (volgens mij) de baarmoeder zo enorm uitgerekt waren, ze wogen ook allebei meer dan 3 kilo en 50 en 51 cm. Dus hebben ze het geprobeerd op te wekken maar ook dat ging niet echt. Uiteindelijk heb ik een keizersnee gekregen, met ruggenprik, en alles is mij enorm meegevallen. Maar zelf heb ik veel gelezen in 'Het tweelingenboek' van Lenny Duijvelaar en Anjo Geluk. het staat vol met ervaringen van andere tweelingouders en handige tips. Ik heb er veel aan gehad.
Groetjes Suzanne

Hoi Linda,

Ik ga binnenkort ook bevallen van een tweeling. Ik ben nu bijna 35 weken zwanger en ze worden (mocht het niet natuurlijk komen) in week 37 gehaald. Ik weet ook niet goed wat ik moet verwachten, ik probeer gewoon rustig te blijven en hoop dat het gewoon via de natuurlijke weg (tenzijn dit natuurlijk niet mogelijk is) geboren kan worden. Lichamelijk wordt het nu wel erg zwaar, heb jij dat ook? Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen!

Liefs, Victory

Terug
Bovenaan