Tweelingen-forum

<p>Ben jij ook in verwachting van een tweeling? Deel dan hier jouw ervaringen, weetjes, ditjes en datjes ?</p>

Vorige week heb ik mijn eerste vroege echo gehad waarop 2 vruchtzakjes te zien waren! Dat was even schrikken! Maar wat ontzettend leuk! 
Volgende week weer een echo! Ik kan bijna niet wachten! ?

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben 13+5 zwanger van een twee-eiige tweeling. Ik voel me beroerd, maar we gaan nu beginnen met de babykamer. Dat geeft energie. Verder natuurlijk onder controle bij de gynaecoloog. Ik kon via dit forum geen aansluiting vinden op het gebied van tweelingen, dus ik ben inmiddels lid van groepen op Facebook. 

Hey BenB,
leuk dat je reageert! Ik dacht maar gewoon ik begin er hier zelf eentje ? 
welke fb’s zijn interessant om te volgen? 
Hoe heb je aan je familie/vrienden/kennissen verteld dat je in verwachting bent van een tweeling? Hoe reageerden ze? 

Ik volg Tweeling mama's en Tweelingouders op FB. Vooral die eerste is heel actief en heb ik al regelmatig vragen gesteld en goede tips gelezen.
Mijn vader zei al snel tegen mij: je bent zwanger en het zijn er twee. Toen we bij eerste echo zagen dat het inderdaad een tweeling is, hebben we gelijk gebeld. Voor mijn oma hadden we een gedichtje in een fotolijstje en mijn man heeft zijn ouders twee rompertjes gegeven met een tekst.
Hoe ver ben je nu? Zijn het jullie eerste kindjes? 

Ow wat leuk zeg! Dat je vader het al door had zeg, hij voelde het al aan dus ? 
thnx voor de fb’s ik zal eens kijken zodra wij het verteld hebben. Ik ben nu pas 6/7 weken in verwachting. Volgende week maandag krijgen we weer een echo bij de gyno om de hartjes te zien kloppen. Spannend moment en de tijd gaat nu ontzettend traag. Ben zo benieuwd! 
leuk idee ook van die twee rompertjes. 
Wij hebben al een zoon van ruim 2.5jaar. En jij? 
Gaat de tweeling straks samen op de kamer? Ik las dat dat wel het beste was voor ze. 

Terug
Bovenaan