tweelingen hebben is hard werken

Hoi!

Ben ook moeder van een tweeling.
12 april zijn onze meiden geboren (36/4).
Het is idd hard werken, maar het is ook heeeel erg leuk werk!
Gelukkig zijn ze (afkloppen/tot dusver) heel gemakkelijk. Ze krijgen 5 voedingen per dag.
7-11-15-19-23. Slapen ook wel eens door tot 7.30 of zelfs 8u. Maar dan komt de 11u voeding weer vrij snel.
Ga ook rustig met de dames op stap. Lekker met de kinderwagen de hort op (als het weer 't toe laat..). Ook ga ik zondags wel met het hele spul (auto vol geladen;)) naar mijn ouders. Mijn man is kok en is dan de gehele dag weg, aan de arbeit. Opa en oma ook weer helemaal in de wolken. Kunnen fijn flesjes geven etc.
Ze zijn bijna 4 maand en ze kunnen dan aan de pap of wat fruit las ik, maar weet niet of we dat wel doen. Zitten in 'n fijn vol te houden ritme..
En hoe doe jij dat?

Ik heb zelf geen tweeling, maar een dochter van 17 maanden en een dochter van 3 maanden. Dat is ook hard werken, maar inderdaad zoals hilde84 zegt ontzettend leuk werk. Ben je de jongste aan het voeden doet de oudste weer iets wat niet mag of valt. Ach, ik zeg weleens ik werk thuis harder dan ik ooit voor een baas heb moeten doen. Gewoon lekker genieten en alles positief bekijken dan blijft het leuk. Voor je het weet zijn ze groot. Als jij het niet hard werken vind is dat toch juist goed!

Terug
Bovenaan