tweelingmama's waar zijn jullie?

Topic spreekt voor zich lijkt mij.
Myrte en Nathalie ik mis jullie. Laten jullie mij nu al in de steek? haha..
Myrte jij had toch een afspraak de 24ste? betekend het dan nu dat je bevallen bent.

o,o ik ben zo benieuwd/nieuwsgierig.

Haha, was mij ook al opgevallen. Zeker omdat de verwachting is dat zij eerder zullen bevallen, let ik steeds op wie nog reageert. Ze zijn wel erg stil...

Wie weet komt er zeer binnenkort een topic met GEBOREN!!

Het zal niet van mij afkomen haha! De volle maan heeft niet geholpen... Heb vanochtend nog de hele garage opgeruimd, dus nee, die kleine van ons blijft voorlopig nog veilig in mijn buik.

Ik ben er nog hoor! Ik zit de laatste tijd gewoon niet zoveel achter de computer! Ik kijk trouwens wel iedere dag even of Myrte al bevallen is, die zou afgelopen maandag toch een lichamelijk onderzoek krijgen? Dan zou ze toch inmiddels toch bevallen moeten zijn?

Ik heb zo een afspraak in het ziekenhuis...ik laat het wel weten!!

Ik ben idd bevallen! Op de 24ste ben ik ingeleid en onze tweeling, Maes en Isa, zijn in de vroege avond geboren (zie andere topic)!
We zijn supergelukkig, het is echt fantastisch, 2 baby's!!
Succes jullie, ik denk aan jullie!!

Ha nathalie,
Hoe was je afspraak in het ziekenhuis? Hebben ze wat voor je kunnen doen, want je bent zo stil. Ben je ook al bevallen?
Ik heb net weer een ctg gehad en alles was weer prima in orde. Vrijdag krijg ik een inwendig onderzoek en kijken ze voor inleiden rond de 38ste week. Maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat wil. ik kijk vrijdag wel verder en bespreek de voor en na delen.
Jij ook veel succes verder en als je al bevallen bent, zie ik het vast snel in een nieuwe topic.

Terug
Bovenaan