<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik ben benieuwd of iemand een soort zelfde situatie mee heeft gemaakt!</p><p>Afgelopen donderdag hadden wij onze eerste echo. Ik zou volgens eigen berekening 7+6 zijn. De verloskundige heeft een inwendige echo gemaakt. <br />Het duurde in eerste instantie wel even tot ze iets had gevonden, maar toen hadden we het vruchtje en een kloppend hartje gevonden! Ze meette het op 7+2. Ze gaf aan dat het leek alsof ze een klein waasje er overheen zag, dus dat ze nog even goed wilde kijken. Ze heeft de eierstokken bekeken, omdat ze zeker wilde zijn dat het wel in mijn baarmoeder zat. Ze vroeg of ik klachten had gehad als buikpijn, moeite met ontlasting of rugpijn tussen schouderbladen. Dit is allemaal niet het geval. Toen zei ze dat ze er wel vrij zeker van was dat het gewoon goed in mijn baarmoeder zat, en dat deze alleen wat naar achter gekanteld lag maar dat was vrij normaal. Hierdoor was ik wel gerust gesteld! Toen feliciteerde ze ons en hebben we een afspraak gemaakt voor de termijn echo 3 weken later. </p><p>s’ Avonds werd ik gebeld door de verloskundige en ze gaf aan dat ze het nog met een van de andere verloskundigen had besproken, en dat ze me om alles 100% uit te sluiten toch komende week nog een keer langs willen laten komen. Opzich heel fijn, maar sindsdien toch een beetje bang dat het toch niet goed zou zijn. <br /><br />Sorry voor dit lange verhaal! Ik begrijp dat het nog alle kanten uit kan gaan en dat ik gewoon moet afwachten tot vrijdag.. Is er iemand met een soort gelijk verhaal? Ik ben heel benieuwd!</p><p> </p>