<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik zit met het volgende. Ik weet dat iedereen zegt dat je overal direct voor moet bellen, maar toch wil ik graag jullie mening horen. Ik ben nu net over de 36 weken zwanger en heb sinds 3 weken een hoge bloeddruk. Ik ben in die tijd zeker 6 keer geprikt en gecontroleerd op eiwitten enz. Steeds niets aan de hand. Ik heb vorige zondag bijvoorbeeld ook in het ziekenhuis gezeten omdat mijn bloeddruk toen net iets hoger was dan normaal. Ik heb hele moeilijke aderen en word daarom ook bont en blauw geprikt (ze hebben toen 8 pogingen gedaan, die allemaal nog steeds zichtbaar zijn) en ik kan heel slecht tegen bloedprikken (ik val snel flauw dan). De normale prikpoli is dicht op zondag. </p><p>Nu zit ik met het punt dat ik gisteren voor 10 seconden sterretjes dacht te zien, iets wat ik een aantal weken geleden ook een keer heb gehad na het klussen (zoals ik gisteren ook had gedaan). Duidelijk was er toen niets aan de hand. Nu zeggen dat je met sterretjes heel erg moet oppassen enz. Ik heb verder geen klachten en morgen gewoon weer een check in het ziekenhuis.</p><p>Nu mijn vraag: aangezien ik hoogstwaarschijnlijk op alles weer gecheckt zal gaan worden, en ik op zondag hele slechte ervaringen daarmee heb, kan het kwaad gewoon tot morgenochtend te wachten? Ik heb geen last van welke kwaal dan ook, maar vraag me af of een dag wachten heel veel schade zou kunnen geven als er wel iets is... Ik ben alleen zo op van al de controles waar niets uit blijkt te komen en ondertussen onder de blauwe plekken enz te zitten omdat ze op die afdeling niet kunnen prikken (bij mij dan...).</p><p> </p><p>Ik hoor graag jullie eerlijke mening, al is het niet wat ik wil horen </p>