Rayen is inmiddels alweer 2 weken, wat gaat het snel zeg! ik heb hem volledig aan de borst, maar sinds het afgelopen weekend merk ik aan hem dat ie toch niet helemaal tevreden is na de voeding. hij groeit wel goed, is 400 gram aangekomen in een week tijd dus daar ligt het niet aan. hij is vaak heel onrustig na de voeding, krijg hem bijna niet stil dus ik geef hem soms nog 30cc kunstmelk een uur na de borstvoeding. als ie dit heeft gehad, is hij helemaal rustig en voldaan en valt als een blok in slaap.
aan de ene kant vind ik het het zonde om nu al te stoppen met de borst (wat ik sowieso wel van plan ben over een paar weken) maar aan de andere kant wil ik niet hoeven worstelen met voedingen. als ik zie hoe hij als een blok in slaap valt na die 30cc, denk ik, tja wat moet ik nou doen. ik weet het echt niet, iemand tips?
aan de ene kant vind ik het het zonde om nu al te stoppen met de borst (wat ik sowieso wel van plan ben over een paar weken) maar aan de andere kant wil ik niet hoeven worstelen met voedingen. als ik zie hoe hij als een blok in slaap valt na die 30cc, denk ik, tja wat moet ik nou doen. ik weet het echt niet, iemand tips?