Twijfel derde kindje

<p style="text-align: center;">Mijn man wil nog een derde kindje en ik blijf zo hard twijfelen. Kindjes zijn ondertussen 10 en 4,5. Ikzelf bijna 36. <br />Bang om wat mensen zullen denken/zeggen “ Amaai in deze tijd nog 3 kinderen”. Dit is bij mij soms ook de reden van twijfel denk ik. IS HET NOG WEL VERSTANDIG in deze tijd/ wereld kinderen te krijgen. We hebben 2 gezonde kinderen van elk 1. <br />Mijn hart en verstand spreken elkaar constant tegen.?</p><p> </p>
 
Volg je hart. Alles wat nu in de wereld gebeurt is ook weer voorbijgaand. Mijn ouders kregen kinderen tijdens de koude oorlog, de dreiging van kernbommen, maar ik ben toch heel blij dat ik besta ;) 
 
"Never feel sorry for raising dragon slayers in a time when there are actual dragons." ;) Ofwel: ook in dystopische tijden zijn kinderen de belofte van de toekomst, hopelijk eentje die beter is dan vandaag. ;)

Ik zou me niet teveel aantrekken van wat andere mensen misschien zullen zeggen, voor hetzelfde geld zeggen ze wel iets leuks/aardigs, of in elk geval niets onaardigs. Het gaat denk ik echt om wat jij en je partner willen hierin, en ik denk dat jullie de enige zijn die kunnen afwegen of alle voor en nadelen van een derde kindje (als het lukt om die te krijgen) voor jullie tegen elkaar opwegen.
 
Lekker doen!! Het is een enge tijd. Maar die zijn meer geweest. En wbt je leeftijd vind ik je ook nog jong genoeg!
Wij hebben ook 2 kids en gaan ook binnenkort voor een 3e. En ik vind 3 geen groot gezin. Ik ken super veel mensen met gezinnen van 4. Miss worden meer kids weer "in"?! Iig volg je hart daar kan je nooit spijt van krijgen!
 
Hoezo we leven hier fantastisch!  Denk niet dat wij mogen zeggen in deze wereld. In andere landen is deze situatie dood normaal en die krijgen ook gewoon kinderen. Tenzij je deze reden hebt om toch stiekem het niet te willen. 
Kwa leeftijd kan het nog makkelijk, en 3 is heel gezellig. En de oudere kinderen kunnen mooi helpen. Is maar net wat jij wil. Als je er nog zin in hebt opnieuw in de luiers. 
 
Onze ouders en grootouders hebben zich ook meermaals afgevraagd of ze nog wel kinderen moesten grootbrengen in "deze wereld". 
Het is van alle tijden en generaties. 
Gewoon doen als je hart jullie dat ingeeft ♥️
 
Terug
Bovenaan