Twijfel en ff mijn ei kwijt...

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Sinds 3 juni mijn spiaal verwijderd. 5 juni wat bloedverlies gehad (ws een wondje van het verwijderen). Nu al sinds het verwijderen last van: vermoeidheid, pijnlijke borsten, af en toe misselijk, extra gevoelig voor geur etc... Ik heb afgelopen maandagavond een test gedaan maar (natuurlijk) negatief. Anders was het wel heeel snel raak.

Zijn er meer vrouwen die hier last van hebben (gehad) na het verwijderen vd spiraal? En wanneer moet ik aan de bel trekken, als de menstruatie te lang wegblijft? Raar he, dat ik nu hoop dat ik ongesteld wordt, zodat mijn cyclus weer normaal is en of wordt?!
Misschien ben ik wel te ongeduldig, maar ik moet ook gewoon ff mijn verhaal kwijt. Jullie zijn de enige die het misschien begrijpen.

Liefs

Ja heb in het begin dat ie verwijderd is ook allerlei rare vage klachten gehad. En als je menstruatie langer dan voor de spiraal wegblijft zou ik even testen. Bij mij is het na het verwijderen nooit spontaan op gang gekomen dus daar kan ik je verder niet mee helpen. De klachten waren bij mij na een maandje wel verdwenen hoor.

Ik heb geen spiraal gehad maar met het ontpillen had ik wel heel erg pijnlijke borsten en was erg moe ik dacht ook dat ik al zwanger was maar dat was niet zo zijn inmiddels een jaar verder dus !

Ik hoop dat je menstruatie snel op gang komt en je voor het echie kunt klussen !

succes.

Het probleem is dat ik in die 4 jaar tijd dat ik de spiraal had niet echt een menstruatie heb gehad! Dus das mooi klote (sorry!)... weet dus niet wanneer ik ongesteld moet worden etc... Zo frustrerend! Bah... Wat moet ik hier toch mee :-S

Liefs.

Heey meid,

Ik heb hier geen ervaring mee, was zelf toendertijd wel zwanger, maar ik zou toch afwachten. Moeilijk hé?! Maar je lichaam heeft even de tijd nodig om weer op de rit te komen. Er is 4 jaar geen cyclus geweest, dat kan dus niet in een paar weken weer in orde zijn. (uitzonderingen daargelaten)

Veel succes meid en als je het niet vertrouwd kun je altijd even bellen met de ha!
Liefs ciomama

Heb er hier geen ervaring mee, ik heb altijd aan de pil gezeten.

Wil je toch wel heel veel succes wensen! Ik hoop dat je snel inzicht krijgt in je cyclus en dat dit o peen mooie zwangerschap mag uitlopen!

Liefs Daisy

Het kan even duren voordat je cyclus weer op gang komt, is echt normaal meid!

Terug
Bovenaan