A
Anoniem
Guest
Hey iedereen,
Ik weet niet meer wat ik moet denken.
Iedereen hier kent het wel dat je jezelf gek maakt met symptomen, zoals misselijk, gespannen borsten enz.
Ik had hier ook last van, denkend dat ik het verzon.
Maar er kwam meer en meer en meer.
Mijn borsten zijn groter, voelen anders, was lang misselijk maar dat is weg, wel heb nog een vol gevoel in mijn onderbuik.
Nou en nog wel meer van die dingen.
Ik een test gedaan en ja hoor, een heel erg licht streepje. jeej zwanger dacht ik.
Dus ik nog een test doen een paar dagen later, hopend op een donkerder streepje.maar helaas, nog een heel licht streepje, maar goed een streepje is een streepje, toch?
Dus ik naar mijn dokter en die deed ook een test, maar negatief. Heel raar.
Dus zij zei we doen volgende week nog een test (aankomende maandag)
Nu heb ik zelf nog een paar testen gedaan en die zijn ook negatief.
Nu was mijn NOD afgelopen dinsdag en ik ben nog niet ongesteld geweest.
Ik ben bang dat ik niet meer zwanger ben, maar ik twijfel zo erg.
Ik wou dat ik gewoon of een duidelijk streepje had, of gewoon ongesteld word.
Ik ga om een echo vragen maar ik ben zo gefrustreerd, ik heb allerlei symptomen maar ik weet niet of ik het zelf doe of dat ik echt zwanger ben.
Zucht
Ik weet niet meer wat ik moet denken.
Iedereen hier kent het wel dat je jezelf gek maakt met symptomen, zoals misselijk, gespannen borsten enz.
Ik had hier ook last van, denkend dat ik het verzon.
Maar er kwam meer en meer en meer.
Mijn borsten zijn groter, voelen anders, was lang misselijk maar dat is weg, wel heb nog een vol gevoel in mijn onderbuik.
Nou en nog wel meer van die dingen.
Ik een test gedaan en ja hoor, een heel erg licht streepje. jeej zwanger dacht ik.
Dus ik nog een test doen een paar dagen later, hopend op een donkerder streepje.maar helaas, nog een heel licht streepje, maar goed een streepje is een streepje, toch?
Dus ik naar mijn dokter en die deed ook een test, maar negatief. Heel raar.
Dus zij zei we doen volgende week nog een test (aankomende maandag)
Nu heb ik zelf nog een paar testen gedaan en die zijn ook negatief.
Nu was mijn NOD afgelopen dinsdag en ik ben nog niet ongesteld geweest.
Ik ben bang dat ik niet meer zwanger ben, maar ik twijfel zo erg.
Ik wou dat ik gewoon of een duidelijk streepje had, of gewoon ongesteld word.
Ik ga om een echo vragen maar ik ben zo gefrustreerd, ik heb allerlei symptomen maar ik weet niet of ik het zelf doe of dat ik echt zwanger ben.
Zucht