Twijfel en onzekerheid..

Hoi ladies,

Ik dacht dat ik gister een streepje zag maar vandaag nog een test en daar zag ik niks op. MAAR als het goed is moet ik pas volgende week donderdag ongesteld worden. Ik teste met cb early. Ik zie zoveel verhalen dat er al lichte streepjes zijn ver voor de NOD dus het maakt mij nu best onzeker nu ik dat niet heb..

Kan het nog of is het eigenlijk wel klaar als ik 7 dagen voor NOD nog helemaal niks zie?
 
Chill. Relax. Geduld. 7 dagen voor nod is 7 dagen na je ovulatie. En eventueel bevrucht eitje is nog niet eens ingenesteld waarschijnlijk, dat gebeurt na 5-12 dagen meestal!
 
inderdaad zoals Ananasss zegt: relax! Het is zowieso helemaal niet slim om zo ver voor je NOD te testen. Er kan nog zoveel gebeuren. Beter is om gewoon op of na je NOD te testen.
Nog even geduld dus ?
 
Testen voor Nod zou ik zoiezo niet doen
De kans dat je namelijk positief test en vervolgens ongesteld word is hardstikke aanwezig

Proberen te wachten tot je nod!
 
Dankjewel voor jullie reacties. Ik zal dan inderdaad nog even geduld hebben. Het was een beetje onzekerheid omdat je zo vaak ziet dat mensen veel eerder testen en al hele lichte lijntjes hebben dat ik een beetje dacht; ohjee dat heb ik niet..
 
Terug
Bovenaan