twijfel hoop ongeduld zucht....

A

Anoniem

Guest
                                      Hallo allemaal!!!

Nou het is weekend en zou liever willen werken want dan ging de tijd vast sneller!
Die rottige tijd voor je NOD ook grrrrrr het zou verboden moeten worden.
Ben beetje vol spanning dus doe ik hier maar even mijn verhaal.
Thuis echt superdesuper sjaggie heb sinds dindsdag pijn in mijn onderrug???
En kan sinds gisteren niet meer naar hte toilet toe???
Zucht...wat moet ik hier mee?
Testen heeft nog geen zin hoewel ik volgens babybrabbel nu mijn NOD heb maar ik denk dat het maandag of dinsdag pas is want voelde mijn ei toch echt later dan wat zei zeiden????????
Iemand ervaring met testen voor NOD of zomaar wat advies??? ERG WELKOM!!!!!
Bedankt dat jullie dit even wilde aanhoren alvast en een heel fijn weeken en aan iedereen die voor zijn NOD zit sterkte en ik zal duimen voor jullie!!!!!

Liefs lili

Hoi lili

Spannend!!!!! Lastig he? Waneer moet je nou testen? Mijn collega heeft 6 dagen voor haar NOD positief getest, maar ik heb pas een week overtijd getest. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik zo lang heb kunnen wachten, ik was waarschijnlijk erg bang voor een telleurstelling. En durfde er gewoon niet van uit te gaan dat ik wel eens zwanger kon zijn.

Ik denk dat het bij iedereen verschilt, de ene wil er wel 20 negatief hebben met de 21 positief, terwijl een ander daar juist niet tegen kan. En de ene kan moeilijker wachten dan de andere. Ga uit van jezelf, en test als je denkt dat je dat wilt. Maar schrik niet als hij negatief is, want dat betekend nu nog niks he.

Ik duim voor je!!

liefs janine

Terug
Bovenaan