twijfel ineens over thuis of...

Ik heb nog 5wk en 3dg tot mn datum,maar heb vorige week een bloeding gehad,en nu best veel harde buiken. plus 2 weken terug ben ik bij de gyn geweest vanwege een laagliggende placenta.Oke het zieken huis ben ik in 10min,maar heb aangegeven thuis te willen bevallen.Nu naar dit gedoe,en de voorgaande 3 missed abortions ben ik toch zenuwachtig of ik niet beter meteen naar het ziekenhuis kan. Ik was al door andere dingen wat gestrest,maar ben nu echt onzeker aan het aftellen.Zal ik van de week even de gyn of de week erna de vk inlichten om hun mening te vragen? Bedoel het lijkt me ook wel op medicinale redenen te zetten nu?zucht,word iets wat simpel van mn gedachtes.

medische indicatie lijkt het me niet. Aangezien je thuis zou mogen bevallen. Je kunt natuurlijk wel poliklinisch bevallen. Doe vooral waar je je prettig bij voelt. Het is toch een hele ervaring, waar je je toch wel op je je gemak bij moet voelen. Geef het zeker bij je vk en gyn aan. Ik wilde bij de oudste thuis bevallen en eindigde toch in het ziekenhuis. Bij de tweede geen twijfel nodig, moest in het ziekenhuis bevallen. Een eventuele volgende ook. Bij de oudste bleef ik op 7 cm hangen, de tweede had ik ineens geen persweeen meer. In het ziekenhuis hebben ze alles bij de hand.

ja precies alles is aanwezig,en bij mn eerste wilde ik ook thuis bevallen,maar was mijn water niet gebroken bij al flinke persweeen plus toen ze het doorprikte zat er ontlasting in,dus werd het toch ziekenhuis. bij de eerste vond ik het achteraf wel fijn dat het in het ziekenhuis gebeurt

Niet twijfelen dan en misschien geven ze je toch een medische indicatie ivm de laagliggende placenta. Soms nemen ze de regels heel ruim. ;) En je hebt thuis geen rotzooi hahahaha. Zeker als je het bij de eerste als prettig hebt ervaren zou ik zeggen gewoon in het ziekenhuis bevallen.

Bij mijn dochter in het ziekenhuis bevallen zoals we dat wilde.
En gelukkig maar, anders had. Ik met sirenes kunnen gaan en dat hoeft voor mij niet zo nodig,
Doordat mijn bevalling heel snel ging en mijn placenta laag kon mijn baarmoeder het nietbgoed aan waardoor ik teveel bled ben verloren.
Verder helemaal geen drama hoor maar ja als je leeg loopt moet het toch stoppen he en dat gaat zo moeilijk als je thuis bent.
Nu bij de 2e moet ik in het ziekenhuis bevallen

ik moet vandaag weer naar de vk maar ze probeert me op thuis te laten staan...maar ik heb dit weekend vreselijk geslapen 3nachten nu.mn spieren bij de heupen en mn onderbenen blijven krampen geven.ik ben nu dus een zombie. als dit zo doorgaat is er weinig keus want dan trek ik t gewoon niet a la thuis en puur natuur

Wat vervelend..Als jij nou gewoon in t zk wil bevallen..? Moet dat toch gewoon kunnen. Vooral als je je er prettig bij voelt. Hoop dat t goed komt.
Hier ook last van kramp..Heb je wss al gehoord maar,neem je al calcium-magnesium-zink tabletten? Werkt bij mij heel goed..

Terug
Bovenaan