Twijfel jongensnaam – 37 weken zwanger

Hi allemaal. Ik ben inmiddels ruim 37 weken zwanger en waren eigenlijk al uit de naam: namelijk Julian. Nou heeft er bij beide altijd een twijfel gezeten omdat we de naam niet zo vinden passen bij ons andere zoontje, genaamd Milan. Gisteren toch weer over gehad en en we vinden de naam Noah ook erg mooi en beter passen bij Milan. Met nog maar even te gaan moeten we wel een knoop doorhakken.. wat vinden jullie? Hoe hebben jullie de knoop doorgehakt?<br />
 
Beide mooi, maar Noah past wat beter ja.
Al vind ik de naam Julian wat leuker omdat je Noah wel heeeel veel hoort..

Kies de naam die jij mooi vindt, kijk niet naar wat 'past', want uiteindelijk is het gewoon wat het is, weet niemand beter en is het gewoon prima, welke naam je ook kiest!
 
Op zich Julian een leuke naam, maar snap wel je punt dat het niet echt lekker past bij Milan.
Noah zou ik ook niet doen, is mij wat te populair nu. 
Wellicht Luka/Lucas of Jurre
Succes! Enne gewoon lekker iets kiezen wat jullie beide leuk vinden! De andere meningen zijn niet relevant :)
 
Vind Julian echt veel leuker dan Noah, die naam hoor je zoveel. Dat niet bij elkaar passen snap ik je gevoel over, maar denk ik me meer zou irriteren aan het feit dat hij straks misschien in de klas zit met nog drie andere Noah’s. En dan door het leven gaat als Noah B. als hij bijvoorbeeld Noah Bakker heet.
 
Terug
Bovenaan