Twijfel jongensnaam

Ik ben bijna 38 weken zwanger en we zijn er nog niet uit wat de naam gaat worden! We hadden een poos Laurens als naam, maar nu zei ik van de week dat ik Thomas ook een leuke naam vind en zitten we beiden weer te twijfelen. Grote zus heet Julia.
Welke vinden jullie er bij passen? Vind t zo lastig! En de klok begint te tikken :p
 
Ik vind Julia en Laurens een beetje richting het kak gaan en Julia en Thomas wat hipper/vlotter/moderner. Dus weet niet in welke categorie jullie vallen ??
 
Ik vind Laurens helemaal niet kak. Ligt er denk ik maar net aan wie je kent met deze naam. 
Wij wonen in een duitstalig land. Hier komt de naam Thomas erg vaak voor, daarom is hij voor ons afgevallen, maar vind het zeker een leuke naam!
Onze jongste heet Laurens :) al maakt men er hier vaak Laurenz of Lorenz van.
Ik vind beide namen erg leuk bij Julia! Schiet je niks mee op he :D 
Ik ken ook stellen die 2 namen bedacht hadden en bij de geboorte de definitieve naam pas hebben besloten.
Succes! Volg je gevoel :D
 
Laurens komt nu volgens mij wel minder vaak voor dan Thomas. Zelf vind ik Thomas leuker, maar die is wel erg populair aan het worden. Maar ze kunnen zeker allebei hoor! 
Je kan inderdaad ook na de geboorte kiezen. Kijken of het een Laurens of een Thomas is. 
 
Laurens en Julia klinkt als een leuke combinatie. Laurens is wat verfijnd en Thomas wat stoerder/robuuster. Het is waar je voor wilt gaan. Beide namen zijn mooi, dus je kunt niet misgaan ;)
 
Terug
Bovenaan