Twijfel nieuw forum

Hoi Allemaal,

Ik las net in een vorig topic dat er een nieuw forum wordt aangemaakt voor ons clubje. Ik begrijp dat het hier even wennen is, maar ik ben zo bang dat het forum dan helemaal uit elkaar valt... Ik heb het al eerder meegemaakt en meestal betekent een nieuw forum, het EINDE van het forum. Omdat de helft hier blijft en de andere helft wel meegaat...of er wordt op beide forums gepost en dan uiteindelijk haakt er een forum af. Ik zeg niet dat het geen goed initiatief is, want hier is het echt wennen en jammer dat je geen foto's kan plaatsen idd. Maar ik verwacht dat ze dit gaan veranderen. Persoonlijk vind ik dat we ons jonge gezinnen forum, waar we nu al meer dan 2 jaar lief en leed delen nog een kans moeten geven, omdat we hier nog maar net beland zijn. Maar...als iedereen hier verdwijnt...wil ik hier natuurlijk niet eenzaam blijven zitten...hihi.
Dus ik twijfel! Wat gaat de rest doen? Mee of blijven of op beiden posten? Of denken jullie dat het onzin is dat onze club daardoor uit elkar valt en ik me gewoon teveel zorgen maak?

Groetjes Babybelle

Nou weet je wat?
Zolang het hier nog niet echt overzichtelijk is, posten we op het forum van Chantal. Als JG het dan technisch allemaal weer voor elkaar heeft komen wel ALLEMAAL weer terug!
Dan krijgen zij de kans (die ze dus wel goed moeten benutten) en hebben wij even minder ergernissen!
Goed idee?

Groetjes Sas

Trouwens ik begrijp je bezorgdheid hoor!
En ik moet ook zeggen dat ik de andere onderwerpen zoals voeding ook vaak even inkijk.... Dus die ga ik dan teveel missen hahaha!

Hoi hoi,

Ik heb me ingeschreven op het andere forum omdat ik dit nog niet overzichtelijk vind, maar meis ook ik ga nie weg hier en zodra het hier een beetje gewend is enzo dan ben ik weer volledig terug hoor!

Liefs Saskia

Huh?? Dan zal ik eerst eens ff verder kijken.. Vind het eigenlijk ook wel jammer... Ken het verhaal van Babybelle wel. Heb t zelf ook meegemaakt!
Dus ik hoop echt niet dat dat met ons gaat gebeuren!

Liefs Deb.

Ik blijf ook gewoon hier, maar heb me ook voor het andere forum aangemeld.
Je weet maar nooit, misschien is deze zo ineens uit de lucht......hihihi

Lfs mij

Hai,

Ik blijf eerst hier even hoor.
Als het niet beter wordt met dit forum kan ik ltijd nog overstappen.Ik begrijp je zorgen babybelle, ben ook bang dat de club uitelkaar valt.We zullen het zien.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan