Twijfel over bewegingen

<p>Hallo,</p><p>ik ben nu 28 weken zwanger ,eergisteren voelde ik de baby supergoed en gisteren voelde ik hem helemaal niet wel al een week terug een CTG en echo gehad en alles was goed , hebben meer mensen dit gehad dat de baby niet elke dag beweegt ?</p>
 
Hoi!
Ik ben zelf nu ook 28 weken en ik merk ook dat de baby de ene dag drukker is dan de andere dag. Ik maak mij er niet direct zorgen over, ben zelf ook de ene dag drukker dan de ander ?. Als het zo blijft moet je wel even de verloskundige contacten, maar écht geen reden voor direct paniek hoor☺️
 
Ik ben 30 week en hier precies hetzelfde, afgelopen nacht niks gevoeld terwijl ik haar normaal snachts en sochtends voel. Als je eraan twijfelt kun je op je linker zij gaan liggen en wachten tot je wat voelt of een glas ijswater drinken. Ze zeggen dat dat niet ook helpt om de baby te voelen. En idd, bij echte zorgen of nog een dag of nacht zonder bewegingen even verloskundige bellen en dan kun je langsgaan om het hartje te luisteren.
 
Bij twijfel altijd even bellen, al is het maar om even gerustgesteld te worden. Ze hebben liever dat je een keer te veel belt, dan te weinig en er achteraf toch iets mis blijkt te zijn.
 
Ik wil je zeker niet ongerust maken, maar als je twijfelt kun je beter bellen. Een echo is een momentopname dus dat zegt niets. Mijn dochtertje is bij 35 weken zwangerschap stil geboren. Bij 34+3 kregen we te horen dat het hartje niet meer klopte. Drie dagen daarvoor merkte ik op dat het anders voelde dan anders. Maar ik dacht nog steeds wel wat te voelen. Achteraf is dat het geschuif in de baarmoeder geweest als ik bijvoorbeeld ging liggen. Het was mijn tweede zwangerschap. In mijn eerste zwangerschap had ik aan het eind best wel vaak een CTG, en dat was altijd goed. Ik had gevonden op internet dat het normaal is dat je met 34 weken minder voelt gezien de grootte.
Bij twijfel zou ik altijd bellen. Liever voor niets dan dat je te laat bent.
 
 
Ja hallo idd ik ben nu 30 weken er waren ook dagen dat ik mij zorgen begon te maken omdat ze ki beweerde maar nu met 30 weken beweegt ze wel veel dus komt wel goed
 
Terug
Bovenaan