twijfel over hoelang ik zwanger ben

A

Anoniem

Guest
hoi kan iemand mij misschien helpen
ik heb ik juni mijn implanon laten verwijderen
en ben de eertse keer in jullie naar 26 dagen ongestelt geweest
ben de 2 de keer in augustus ook ongestelt geweest na 30 dagen maar dit was maar 3 dagen en heel weinig ik twijfel en mijn familie ook of ik toen al niet zwanger was
kan iemand mij misschien vertellen of ik nu 5 of 9 weken ben want ik hou het echt nie meer van de spanningen

groetjes nathalie
het is mijn eerste zwangerschap en weet dus nog helemaal niks
alvast bedankt

Hoi hoi,

Als je niet zeker weet hoe lang je zwanger bent, kun je via je verloskundige een termijnecho aanvragen.
Daarop kunnen ze een goede indicatie geven van de duur van je zwangerschap. Ik zou dus even contact opnemen met een verloskundige bij jou in de buurt.
Succes!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hoi,

Ik had dat ook 7 december vorig jaar ben ik 2 dagen heel kort en weinig ongi geweest.
11 jan. teste ik positief. Ik dacht ook was ik al eerder zwanger. Dit aangegeven bij de ha. Die hebben gelijk een termijn echo aangevraagd. Maar 7 december was toch een ongi.
Ik ben nu net 2 dagen over mijn uitgerekende datum heen. De kleine zit nog lekker in mijn buik.
Ik zou dus gewoon een termijnecho aanvragen daar kunnen ze het echt zien hoe ver je bent. Ben je ook van de onzekerheid af.

Liefs An 40 weken en 2 dagen zwanger

dank jullie wel ik heb nog nooit van die test gehoord
maar ik zal maandag is bellen om het aan te vragen

Hoi,

Het is geen test. Het is een echo die ze maken. Ze kunnen dan het kindje opmeten met de computer en de eeste weken weten ze dan best precies hoe lang je zwanger bent. Hou er wel rekening mee dat een echo tot ongeveer 10 weken, misschien zelfs langer, een vaginale echo is.

Groetjes

Hoi,

Ik was met de 1e termijn echo 8 weken en die was niet vaginaal. Was niet nodig en ik had toch wel een aardig buikje van mezelf. Ik heb 2 metingen gehad ook nog 1 met 10 weken om zeker te zijn hoe ver ik was.
Allebei gewoon maar het kan wel dat ze vaginaal doen als ze het niet goed kunnen zien.
Dus wel rekening meehouden.

Liefs An 40 weken en 4 dagen zwanger

ik heb vandaag gebelt en ze kunnen niet eerder en echo doen
want ze zeggen dat de echo van 7 weken en beetje saai is omdat
het dan pas een rijst koreltje is en je dan nog niet veel ziet
dus ik mag nu met de 10 weken komen inplaats van de 11 weken
en morgen komen ze van moeders voor moeders dan doen ze ook nog een test om te kijken of ik zwanger ben en dan weet ik het ook zekker
het is wel spannend hoor poepoe ik heb echt zenuwen
maar ja dat komt wel goed

het gaat er toch om dat ze je kunnen zeggen hoe ver je bent.

En je zie op dat moment jou kindje en dat is altijd leuk.

Hoe kunnen ze dan zeggen dat het saai is.

Gr Angelique

Terug
Bovenaan