twijfel over miskraam

Hallo allemaal,

Ik heb  2 dagen geleden  een zwangerschapstest gedaan en deze was positief.
Vanmorgen ben ik gaan bloeden en is sindsdien niet meer gestopt. Het lijkt alsof ik ongesteld geworden ben en echt buikpijn heb ik niet. Ben misselijk en erg duizelig en slap. Je snapt het, de twijfel slaat toe. Ik weet dat ik gewoon moet afwachten, maar hebben jullie hier ervaring mee??????

groetjes Laura
 
Dag dame:

als ik jou was zou ik meteen de huisartsenpost bellen! Zoveel vloeien alsje niet ongesteld bent is echt niet goed, zeker als het helderrood bloed is.. ik ben wel bang dat je je op het allerergste voor moet bereiden... Zelf heb ik twee miskramen gehad voordat ik weer zwanger was, en bij de tweede miskraam werd deze opgewekt door het inzetten van pillen, gevolg was veel bloedverlies en weefselverlies, maar ook moe, slap en misselijk, wat bleek: ik had een infectie opgelopen! Gevolg was drie dagen in het ziekenhuis aan de antibiotica.. Dus grijp die telefoon en bel de huisarts, straks heb je een infectie, maar misschien is alles ook wel goed, dus voor je eigen zekerheid..

succes en veel sterkte

Manky
 
Bedankt voor je reactie Manky,

Ik heb de huisartsenpost vanmiddag al gebeld en kreeg toen een assistente die vertelde dat ik maar af moest wachten, omdat ze er toch niets aan konden doen.
Dus dan maar afwachten tot maandag, dan bel ik mn eigen verloskundige en zal aan haar vragen wat ik moet doen.

groetjes Laura
 
Hoi Laura,



Ik heb met 8 weken zwangerschap een nestelbloeding gehad.

Het was geen helderrood bloed, maar meer zoals aan het einde van een menstruatie, wel met weefsel.



Ik was heilig overtuigd dat ik een miskraam had gehad omdat de
hoeveelheid weefsel overeenkwam met hoe groot de vrucht zou moeten
zijn, maar het tegendeel ligt nu naast me te snurken.



Praat met je verloskundige, en wacht het rustig af. Ik heb destijds nog
een zwangerschapstest gedaan, wat eigenlijk nutteloos was omdat je nog
steeds HCG in je bloed hebt, maar misschien stelt het je wat gerust.



Veel sterkte meid.

 
Bedankt Sabine voor je reactie,

het is inmiddels dinsdag en het bloeden is sinds gisteren beduidend minder geworden, toch ben ik er vrij zeker van dat ik niet meer in verwachting ben. Ik heb al een dochtertje van 15 maanden en weet dus hoe het voelt om zwanger te zijn, dat gevoel heb ik nu niet meer. Na twee volle dagen gebloed te hebben kan ik gewoon niet geloven dat ik nog in verwachting ben, dat zei de huisarts ook, ga er maar vanuit dat je een vroegtijdige miskraam hebt gehad.

Ik ben er nu ook wel rustig onder hoor, we wachten het wel verder af.

groetjes Laura
 
Hoi Laura,

Ik heb hetzelfde als jou meegemaakt. Net te horen gekregen dat je 5 weken zwanger bent en de dag erna stevig bloedverlies dat heeft 2 dagen geduurd en nu nog steeds heel licht maar bruinig bloedverlies. Verloskundige gebeld en die vertelde dat het vaak toch duidt op een miskraam maar dat het ook van innestelen kan zijn. Krijg gelukkig maandag een echo om te kijken hoe het ervoor staat. Hoe is het nu met jou?
 
Terug
Bovenaan