Twijfel over ovulatietesten - help

<p>Hoi allemaal,</p><p>Willen jullie mij helpen? Ik zit op cyclusdag 16 van mijn 2e ronde clomid. Mijn eerste ronde met 50 mg heeft niet voor een eisprong gezorgd en nu heb ik 100 mg geslikt.</p><p>Het lijkt erop of de testen oplopen en weer aflopen, maar ik vind de piek niet duidelijk genoeg. In december had ik een eisprong en toen kreeg ik een veel duidelijkere test. Ik heb wel sinds 2 dagen gevoelige tepels wat ik nog nooit heb gehad.<br /><br />https://ibb.co/PTP9rQG</p><p>Alvast bedankt!</p><p>Groetjes Kirsten </p>
 
Wat vervelend zeg!
Als ik de testen zo bekijk denk ik wel dat je op 19/6 een positieve test hebt gehad! Je ziet hem echt oplopen en daarna weer wat zakken.
 
Dankjewel @MamaY. Ik hoop het vooral heel erg! Ik twijfel gewoon, omdat het niet super duidelijk is en ik eerder veel fellere testen gehad heb bij mijn ovulaties. 
 
Hi Kirsten,
Ik kreeg bij het gebruik van Letrozol ook niet meer van die knaltesten als daarvoor. Volgens mij komt het omdat de piek iets minder lang duurt en je daardoor 2x per dag moet testen om de streepjes even donker/donkerder te krijgen. 

Bij mij is het nu ook gelukt in de 4e ronde! 
 
Terug
Bovenaan