twijfel over uitgerekende datum

<p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Hallo allemaal,</span></p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Even een vraagje want ik begin nu echt te twijfelen.</span></p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Ik heb inmiddels een aantal positieve testen en de huisarts heeft maandag ook bevestigd dat we ons eerste kindje verwachten. Inmiddels hebben we een afspraak bij de VK voor onze eerste echo op 4 maart. </span></p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Via de telefoon moest ik al een aantal vragen beantwoorden om te kijken wanneer ik ongeveer uitgerekend ben en dat is 27 oktober (nu 4 weken 4 dagen). Alleen twijfelen de VK en ik hierover aangezien ik in december ben gestopt met de pil en januari maar amper ongesteld ben geweest, amper 1 dag en dan alleen wat oud bloed. Ik heb in januari ovulatietesten gebruikt en deze bleef tot aan de ''ongesteldheid'' positief, zwangerschapstest was toen negatief. Deze maand testen ik al 2 dagen voor mijn NOD met middagurine duidelijk positief. Inmiddels is mijn buik erg opgezet want mijn broeken passen al bijna niet meer net als mijn bh’s. Ik weet dat de echo op 4 maart de uitslag gaat geven maar ben nu wel heel erg benieuwd en twijfel enorm of ik al verder ben dan 4 weken.</span></p><p> </p><p style="margin: 0px 0px 10.66px;"><span style="color: #000000; font-family: Calibri;">Wat denken jullie, kan ik al verder zijn dan 4 weken? </span></p><p> </p>

Het kan. Ik ken ook iemand die dat had. Maar ook zij is hier pas achter gekomen bij de eerste echo.
Ik zou er voor nu gewoon vanuit gaan dat je 4 weken bent, dan krijg je straks misschien wat weken cadeau. En gefeliciteerd natuurlijk. 

[quote quote=10171155]Het kan. Ik ken ook iemand die dat had. Maar ook zij is hier pas achter gekomen bij de eerste echo. Ik zou er voor nu gewoon vanuit gaan dat je 4 weken bent, dan krijg je straks misschien wat weken cadeau. En gefeliciteerd natuurlijk.[/quote]
Dank je wel 

[quote quote=10171186]Kom je vanzelf achter met je termijn. Uiteindelijk maken die paar dagen toch weinig uit als t maar gezond is[/quote]
Zeker als het maar gezond is maar ik vind het nog een verschil 4 weken of misschien al 6 a 9 weken zwanger.

9 weken is denk ik te ver gegrepen als je zwangerschapstesten negatief waren.. Dan zouden die rond die tijd wel al de testen positief geworden moeten zijn. Het zou goed kloppen dat je tussen de 4 en 5 weken bent.

Terug
Bovenaan