twijfel stom lichaam...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Het valt mij op dat ik de laatste dagen veel witte afscheiding heb bij het afvegen!!! as. maandag is mijn NOD.. zit ik net op deze site te lezen dat dat een teken van een zwangerschap kan zijn...mmm echt klopt dat dames welke al een zwangerschap hebben gehad?? verder wel een paar keer misselijk geweest maar meer maagzuur..

Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.. wachten tot maandag.. gelukkig gaan we morgen een weekendje weg.. morgenavond een concert en daarna ontspannen..

Fijn weekend alvast!

Kussies

Heey meid,

Laat ik nou sinds vandaag precies hetzelfde hebben!! Ook van die dikkere witte afscheiding. (lekker hé, die details hihi) Dacht zelf aan het begin van ongi, maar als dit op de site staat dan wie weet.... Wanneer ga jij testen als je maandag nog niet ongi bent? Ik denk ik maandagochtend. Heb mn nod tussen vandaag en maandag.

Geniet van je weekendje weg!! Waar gaan jullie heen? Even lekker de zinnen ergens anders op! Het belooft supermooi weer te worden....

Liefs ciomama

tja ik ken het gevoel ja.
je lichaam kan je heeeeel goed voor de gek houden.
klopt wat je zegt het hoort bij de voorverschijnselen van zwanger zijn. maar helaas het hoeft niet.
hoop voor jou dat het wel zo is natuurlijk, maar heb zelf ondervonden dat ik niet meer te veel op voorverschijnselen vertrouw.
sorry als ik een beetje negatief overkom, maar hoor (en lees hier) vaak dat we ons gek laten maken.

ik duim met je mee succes met wachten hihihi

Hier nog een, ik zit nu net in de 3e ronde en dacht 2 keer dat ik zwanger was, veel afscheiding, zere borsten, moe, rillerig, zwanger gevoel en zelfs melkproductie... Laat je niet gek maken (doe ik nl wel steeds...) maarrr ik hoop voor jou/jullie dat de rode duivels NIET komen!

spannend hoor! had ik bij me dochter wel..heel veel afscheiding! ik hoop voor je dat het posi is maandag! heel fijn weekend geniet ervan!!!
xxx

Hopelijk is het voor je raak deze maand. Maar ik had afgelopen maand ook veel dik slijm maar helaas was er niets aan de hand. Ik hoop voor jou van wel , maar laat je niet gek maken meis! Fijn weekend gewenst.
Groetjes!

Terug
Bovenaan