Twijfel streepje, meekijkers gevraagd

Hoi allemaal

Ik ben een sukkel geweest want kon mij niet inhouden om te wachten tot de testdatum. Ik heb 9 dagen geleden een 5daagse cryo teruggeplaatst gekregen. Dat zou betekenen dat vandaag mijn NOD zou zijn, maar ik vind de testen nogal licht. Over 2 dagen (woensdag) is mijn officiële testdag, nog hoop houden of niet? Ik heb de 22e voor het eerst getest onderste streep (ik weet het veelste vroeg 5 dagen na tp) de middelste is van gisteren en de bovenste van vandaag. Bij de eerdere tetugplaatsingen begon ik voor mn nod al bloed te verliezen en nu nog niets dus dat is wel weer positief. Vind de testen alleen niet heel positief. Daarnaast ook gisterenavond een digitale sensitest die ik nog had liggen gedaan en die zei zelfs negatief hoewel er wel een duidelijke streep staat wanneer je het opzetstuk weer uitwerpt. Vandaar de extra twijfel en onzekerheid.
https://ibb.co/F42c1kb
 
Hey zwindo!
Ik zie een duidelijke streep . Voorzichtig  gefeliciteerd. 
Ik ken je van al een tijdje terug en hoop zo dat de test oploopt voor je en dat je een gezond kindje mag verwachten.  Ik ga voor je duimen ?
 
Dankjewel Froetie! Ik zie inderdaad ook wel een streep staan, maar vindt hem echt nog wel wat licht en dat maakt me wel erg onzeker. De komende dagen nog even aankijken. En zolang er geen bloed is toch ook nog hoop houden. 
 
Bij mij liepen die testen ook telkens maar heel langzaam op. Ik lees hier regelmatig dat mensen de ene dag een twijfelstreepje hebben en dan de dag (of twee dagen) erna een knaller, bij mij duurde dat telkens 7-10 dagen, ook bij de zwangerschappen die wel goed gingen. Het is gewoon voor iedereen anders, maar voor nu is positief gewoon positief.

En voorzichtig gefeliciteerd! Het is jullie zo ontzettend gegund na de weg die jullie al gehad hebben! Ik duim voor je dat het deze keer allemaal goed mag gaan!
 
Dank voor het meekijken meiden! Ik had nu alleen nog een action test liggen en die geeft echt een schaduwstreep. Ik krijg als het goed is vandaag ook nog nieuwe sensitesten binnen dus doe daar dan voor de zekerheid ook nog een test mee, maar ik ben bang dat het toch niet goed is gegaan. 
 
Terug
Bovenaan