<p>Hoi hoi, <br /><br />Willen jullie met mij meedenken over t volgende? </p><p>Ik ben moeder van twee lieve boys; Hidde en Thijs. Inmiddels ben ik zwanger van onze derde! Heel blij, uiteraard ook aan t nadenken over de naam van onze derde. We weten het geslacht nog niet en willen t ook niet weten.<br /><br />Persoonlijk twijfel ik erg of ik deze keer wel voor een tweede naam wil gaan. Onze boys zijn tweeling, ik twijfelde destijds ook al heel erg. Maar het bedenken van twee namen die we allebei leuk vinden en bij elkaar pasten was al een hele opgave. Wilde ze t liefst vernoemen maar man wilde dat liever niet en we konden ook geen mooie namen afleiden of overnemen uit de familie. Was allemaal in de categorie Gerrit of Barend. Ik vond t wel mooi als t ook goed bij de namen van de jongens zou passen qua stijl. Maar ik kon niks bedenken en manlief was er geen fan van. <br /><br /></p><p>Nu heb ik de naam Eva in m’n hoofd mochten we een dochter krijgen als tweede naam, mijn zusje heeft dit ook als tweede naam. De kids krijgen ook al zijn achternaam (gebruikelijk maar tegenwoordig niet meer per se standaard), wat ik prima vind. Ik vind het dan mooi om dit kindje te vernoemen naar iemand uit mijn familie. M’n zusje zou dit ook erg leuk vinden om weet ik. <br /><br />Ik heb stiekem wel spijt dat ik destijds niet doorgezet heb en man heb overtuigd en anders gewoon leuke namen ben gaan blijven zoeken. Maargoed je kan t niet terugdraaien.</p><p> </p><p>mijn vraag; wat vinden jullie? Kan ik t maken om een derde wel te vernoemen? Is het niet oneerlijk naar de andere toe? Misschien alleen als t een meisje is? Maar aan de andere kant; wat maakt dat uit. <br /><br /></p><p>Benieuwd naar jullie mening.</p>