twijfel twijfel bij wel of geen derde..

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Toch nog een vraagje.. Hoe hebben jullie uiteindelijk de knoop doorgehakt? Ik word gewoon gek van mezelf. Wij wilden nu eindelijk wel samen een derde maar we blijven twijfelen. Ergens is met zijn 4tjes ook wel compleet en wordt het steeds rustiger en makkelijker. (kids zijn 4 en 3)  Ik ben zo bang dat we van alles weer op de kop hebben staan straks. Het gaat nu net allemaal weer lekker.. Zijn er al moeders met 3 kids op dit forum? Hoe ervaren ze het allemaal? Wat heeft jullie uiteindelijk over de streep getrokken??

Liefs, Ukkie

Hallo Ukkie,

Hier ook een twijfelaar (was twijfelaar).
Ik heb 2 dochters van 7 en 2. Eigenlijk wilde ik altijd 2 kids, dus het was goed zo.
Tot opeens een soort van biologische klok begon te tikken bij mij. Een 3de nu of nooit!!
Mijn vriend wilde altijd al 3 kids. Maar bij mn jongste heb ik een postnatale depressie gehad, dus was hij ook wel genezen.
Ik ben me gaan voorstellen hoe het zou zijn met 3 kinderen, als ik met ze bezig was, kan ik er nog   1 bij hebben??? voor mijn gevoel zou het completer maken.
(komt ook omdat mijn eerste van een andere man is, en zij is dus veel weg)
We hadden besloten om, met de pil te stoppen, de eerste maand, heb ok toch nog veel getwijfelt. Nu zitten we in ronde 5, en iedere maand, verlang ik meer naar een derde kindje............
Veel succes met je beslissing.....

Terug
Bovenaan