Twijfel, twijfel twijfel...

gebruiker601991

New member
Hallo Dames,

Ik weet niet zo goed hoe te beginnen maar ik hoop ZO dat ik zwanger ben.

15-09-2015 - ongesteld geworden )ben het altijd 3 dagen) dus 17-09-2015 - Einde. heb een cyclus van 28 dagen.

Na vele ovulatie testen dacht ik eerst dat mijn eisprong op de 8e dag was (22-09-2015) De test gaf die dag 2 streepjes (zelfde kleur maar niet even dik als de Controle streep) we hadden de 19, 21 en de 23e geklust dus hoopte op een kans.
Maar na door testen bleek de sprong op de 18e dag te zijn!!! (02-10-2015) 28e, 30, 2e en 3e geklust. (helaas de 4e en de 5e niet)

De 28e kreeg in een zeurende kramp in mijn onderbuik die niet meer weg ging. Het deed geen zeer maar was wel aanwezig. Deze is 4 oktober weg getrokken. Nu heb ik bij bepaalde bewegingen (draaien, buik inhouden en opstaan) soms steekjes ten hoogte van mijn eierstokken. Zit het te veel in mijn hoofd?

Hoe weet je of de eicel is bevrucht? 
Wanneer nestelt hij in? Een week? dan zou dat 9 oktober moeten zijn. 

Ik moet volgens mijn kalender 14 oktober weer mijn periode krijgen maar 7 dagen duurt nog ZO lang!!! Ik kan nog niet testen want de eicel is waarschijnlijk nog niet eens ingenesteld.

Mijn zus zei dat ze bij haar zwangerschap al na de bevruchting pijn in haar borsten kreeg. Hadden jullie dit ook?

Mijn tepels doen zeer maar dit heb ik wel vaker. verder zijn ze niet pijnlijk of gevoelig... Hoe merkte jullie (en wanneer al) dat je zwanger was? 





 
Hallo,

In sommige gevallen voel je een soort van kramp bij de innesteling, je kan zelf een beetje bloed verliezen. Wanneer dit gaat gebeuren weet ik ook niet, maar ik denk in de tijd dat je ongeveer ongesteld zou moeten worden.

Ik voelde er nauwelijks iets van. Ik had geen krampen, geen bloed. Ik kreeg wel pijn in mijn borsten, maar dat krijg ik normaal gesproken ook voor een menstruatie.

Ik merkte dat ik zwanger was toen ik overtijd was. Ik had een soort gevoel dat het echt zo was en er was geen twijfel mogelijk dat het niet zo zou zijn. Helaas waren alle 4 de testen toen wel negatief. Uiteindelijk bij de 4de dag bloed gaan prikken omdat ik toevallig toch bloed moest gaan prikken en hieruit bleek dat ik zwanger was. Ik voelde me niet echt anders, geen extra pijnen of misselijk.

Ik hoop dat je snel van je onzekerheid verlost wordt en hopen op een positief bericht. Probeer je er niet te veel op te focussen ( ook al is dat heel lastig), maar je voelt elk pijntje en elk dingetje waarvan je denkt dat je zwanger bent. Dit geeft meer stress, wat uiteindelijk weer niet goed schijnt te zijn om zwanger te worden.



succes!
 
Dank voorje antwoord. :) ik blijf nu steeds tegen mezelf zeggen dat ik het toch wel weer niet zal Zijn om teleurstelling tegen te gaan maar moet nog 5 dagen wachten...

<span style="line-height: 1.5;">Ik voel me niet anders, heb geen pijntjes maar denk.wel bij elk krampje "oh zou dit het zijn?" Mijn man denkt van wel want hij vind me anders... prikkelbaar maar wie weet?! Ik laat de uitslag nog even weten  </span>
 
Ik wist het omdat ik ineens heel erg vaak moest plassen, toen ik een week over tijd was heb ik getest
 
Maak jezelf niet gek. Zwanger worden kan heel lang duren, waak ervoor dat je niet bakken met geld uitgeeft aan al die testen. Zo'n kleintje kost ook al genoeg. ; ) Succes.
 
Terug
Bovenaan