Twijfel, twijfel wat nu....

A

Anoniem

Guest
Diepe zucht......

Het blijft maar door mijn hoofd spoken. Bijna 2 maanden geleden heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen. Dit was er een zonder hormonen. Nu na bijna 2 maanden nog altijd niet ongesteld en helaas ook geen positieve zwangerschapstest...

Heb van de ha begrepen dat ik gewoon ongesteld had moeten worden met mijn spiraaltje en dat ben ik op 4,5 jaar tijd ook maar 6 keer geworden ofzo..

Zal er iets met me aan de hand zijn of moet ik maar geduld hebben en blijven wachten???

Heb voor aanstaande maandag een afspraak bij de ha maar toch.. Toen ik belde gaf de assistente aan dat de ha had gezegd dat ik maar een test moest gaan kopen. Alsof we dat nog niet gedaan hadden!!

Goed dat je de ha gebeld hebt voor een afspraak. Nu weet je zeker dat je er vanaf het begin bij bent. Mocht jij inderdaad een onregelmatige cyclus hebben kan de ha misschien iets geven om regelmaat te brengen ipv dat jij de hele tijd maar onzeker blijft. Dat is zeker geen optie toch....

succes he
gr
winx

jeetje, ik hoop dat de ha wat voor je kan betekenen!!!
Succes

groot gelijk zou ook willen weten of alles goed zit.
Succes er mee!!!

tjee wat spannend en dan moet je ook nog tot maandag wachten. wat zal dat lang duren voor je. ik hoop dat je snel duidelijkheid heb.

groetjes hilda

Aaah ik zit in het zelfde schuitje!

Ik had alleen een Mirena spiraaltje en ben gelijk na het verwijderen ongi geweest en nu bijna 3 maanden verder nog nooit weer een keer ongi geworden!

i.v.m. dat je met een Mirena bijna helemaal niet meer ongesteld ben ( ik al 3 jaar niet meer ) kon het zijn dat het ff duurd voordat alles weer op gang komt maar heb wel wat last van kwaaltjes maar ook geen positieve test !!

frustrerend meid! ik ben benieuwd

Terug
Bovenaan