twijfel twijfel..;)

A

Anoniem

Guest
Dinsdag negatief getest en nu ben ik aant twijfelen wanneer ik wil zal gaan testen. Eigenlijk wilde ik morgenochtend gaan testen..maar ben bang dat t te snel is..Vd week heb ik met kruidvat eigenmerk getest en heb vandaag clearblue gehaald...Kan t zijn dat de CB gevoeliger is en eerder t HCG 'ontdekken'?? Wat denken jullie...nog even wachten of gewoon morgen proberen..?

Het is moeilijk, maar ik zou blijven wachten.
Laat er elke keer een week tussen zitten, het heeft denk ik geen zin om elke dag te testen. Je wordt dan te vaak teleurgesteld. Duurt het nog langer bel dan de huisarts gewoon ff.
Moeilijk he, sterkte meid

HI!
zou zeker steeds een week tussen het testen laten. bij mijn eerste zwangerschap was pas na drie weken een licht stipje te zien.
hoe moeilijk dit ook is!!
wanneer was/is je NOD dan?
groetjes,
Leonie75

clear blue is idd gevoeliger,maar als de andere test negatief was word de cb hooguit licht vaag.had ik de vorige keer.dus daar was de onzekerheid niet mee weg.die zwangerschap is helaas misgegaan.dit is nu 4 weken geleden en ik heb gisteren ook negatief getest.maar ik heb ook geen idee wanneer ik weer een eisprong heb gehad,volgens mij pas vorig weekend.dus ik heb ook besloten,hoe moeilijk ook,minstens een week te wachten.de verloskundige zegt ook dat je pas na 1 a 2 weken overtijd een duidelijke test kan krijgen.te vroeg testen is gewoon zonde van je geld.probeer geduld te hebben en word je ongesteld dan weet je het ook.succes en laat het ons weten he?
groetjes kari

quote: leonie75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-05-2006 21:08:57'));

wanneer was/is je NOD dan?

Mijn NOD was afgelopen  dinsdag...(dus toen te vroeg getest..)

En het is meer dat ik wil testen omdat ik al sinds mn ei (18 april)  hoge tempen heb en al 2 weken zeer 'duidelijke' klachten. Daarom is t wachten ook zo moeilijk...Mn gevoel is zo goed en wil gewoon bevestiging, haha,..pff

Hoi Mella Bella,
shit he, steeds dat wachten. Ik doe in elk geval met je mee. Ook ik heb een goed gevoel, maar stiekem durf ik toch nergens op te hopen. Heb op 8 mei pas mijn NOD (uitgaande van mijn langste cyclus van 45 dagen).
Ik hoop dat ik tot dan kan wachten met testen.
Het heeft zo weinig nut om het eerder te doen, he. Niet dat dat me weerhoudt hoor. Heb al 2 testen gedaan. Natuurlijk negatief.
Groetjes V.

nou veerle dat is dan spannend voor ons allebei, ik ook 8 mei.
mellabella, ik hoop voor je dat je gevoel de waarheid spreekt!

Jeetje MellaBella, we zitten in hetzelfde schuitje...Lees maar onder het kopje: Misschien
Hoe voel jij je?
Ik zie regelmatig berichtjes van jou en ik hoop dat het voor jou ook raak zal zijn deze ronde.
Succes met wachten tot je weer mag testen...
Ben zelf altijd wel bang dat ik dan de test doe en een dag later ongi wordt.

Terug
Bovenaan