Twijfel wat te doen

Hallo allemaal
<p style="text-align: right;">Ik ben maandag 33 weken zwanger. Nu heb ik sinds gisteren al extreem vaak harde buiken. Bijna elk half uur wel. Ook heb ik steeds een soort steek/pijn in men schaambot. ik dacht dus gewoon aan indalings weeen. Nu heb ik sids vanmorgen dat de harde buiken elk kwartier wel komen opzetten ook is de pijn in het schaambot nog steeds aanwezig. Nu heb ik net tegen 12.00 gewoon gegeten en eigenlijk sids dien heb ik ook steken boven in men buik. Ook is het net of de harde buiken nu nog harder zijn zeg maar. Ik heb een beetje op internet gezocht en daar staat de pijn boven in kan ook schoppen zijn maar ze schopt heel erg maar dat is meer in men zij en niet boven in. ik ben een half uur in bad gaan liggen dit voelde wel fijn maar hielp niet echt tegen de harde buiken. Ook kreeg ik het heel warm dus heb ik men temperatuur is opgenomen waar 35.8 /36 graden normaal is voor mij heb ik nu 37.8 voor mij doen dus wel iets verhoging.  Ik voel me verder niet slecht of iets maar ik vraag me gewoon af moet ik voor de zekerheid toch eens een belletje richting de verloskundige doen. Ben altijd bang dat ik een aansteller ben ofzo. Maar twijfel gewoon. Dus ik hoop dat iemand me een beetje raad kan geven</p>
 
Hoi Kim,

Ik had met plusminus 32 weken zwangerschap precies hetzelfde als jij. Bij mij bleken het uiteindelijk echt indalingsweeën te zijn. Ook was ik 'aan het rommelen' zeiden ze. Bij mij is de verloskundige wel meerdere malen langs geweest om toch even te checken voor de zekerheid.

Mocht het écht gaan beginnen, geloof me, dan voel je dat! De weeën komen steeds sneller achter elkaar en worden ook steeds heftiger. Wel wil ik je toch adviseren om voor alle zekerheid de verloskundige te bellen. Daar zijn ze voor en je kan het maar beter zeker weten. Het kan sowieso geen kwaad om voor de zekerheid alles even te laten controleren toch? Ze zijn ook écht wel wat gewend en ik denk dat ze het juist goed vinden dat je belt dan dat je met een onzeker gevoel blijf rondlopen :)

Succes! En ik ben benieuwd wat de 'uitslag' is :)

Groetjes!
 
Terug
Bovenaan