twijfel zo!

De afspraak staat gepland:25 juni gaat mn man onder het mes ons gezin met 3 is compleet....maar nu het zo definitief is ga ik toch twijfelen:moeten we het wel doen???strkas krijg ik toch spijt...en kunnen we niet meer terug...maar moet gewoon ook blij zijn met 3 gezonde kids,dacht echt dat goed was zo....waarom weer stomme twijfels??herkenbaar voor degene die zegt:wij zijn ook compleet?zijn het de hormonen?wat moet ik doen??mn man zou nog wel een 4de willen maar dan wel binnen 2 jaar...ik weet het niet..aan ene kant denk ik:echt niet!!!!!!!maar toch die twijfels pfffff word er gek van!

liefs jootje

ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat altijd erg definitief vind onder het mes,. maar de een zie dat zitten de andere niet. kijk ik heb het ook wel even gehad met bevallen en alles maar ben ook altijd bang dat ik ze later wil en niet meer kan dan. gebruik gewoon condooms en we zien het wel weer denk ik dan, mijn man wilt het niet eens. je moet zelf weten maar ik zou het niet doen,.

Ik zeg het zelfde..als je twijfelt niet doen. Als je dan later besluit dat je gezin wel compleet is kun je het altijd alsnog doen. Er is wel een mogelijkheid om het weer ongedaan te maken maar wat een gedoe is dat...
Succes met je/jullie besluit!
Liefs

ik heb de spiraal voor 10 jaar (t-safe)

definitief is toch eng, of doorhakken en er echt voor gaan of niet doen

wij hadden graag de keuze gehad, maar ivm mijn zwangerschappen doen we het niet, we zijn klaar en moeten hier tevreden mee zijn

hihihi gelukkig zijn we in ieder geval wel

Ik heb het steeds gezegd en zeg het nu nog...er komt bij ons geen derde meer bij. En toch vind ik het nu sinds de afgelopen week ineens ook wel weer jammer. Alles wat ik nu doe met Luana is de laatste keer. De laatste keer die eerste 3 maanden doorkomen en een ritme vinden. Genieten van dat echte hele kleine. Aan de andere kant heb ik geen makkelijke zwangerschappen gehad en een evt 3e zal nog zwaarder worden. Ook financieël en praktisch gezien is het niet handig.

Ik blijf dus ook zeker bij ons besluit maar wij doen geen operatie's. Ook omdat mn man dit echt niet wil,(althans voorlopig) en het van mij niet hoeft. Je weet nooit wat de toekomst brengt!

En net als de rest zeg ook ik als jullie twijfelen wacht dan nog even!!

Succes!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan