Twijfel zwanger ja of nee?

A

Anoniem

Guest
Even voorstellen; Ik ben Jeanette en 35 jaar en wil dolgraag zwanger worden. We zijn al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden. Inmiddels heb ik ook al de medische molen doorlopen in ziekenhuis maar tot op heden geen resultaat. In nov.2005 mijn eerste inseminatie gehad, maar weer teleurstellend. Daarna een maandje zonder hormoonbehandelingen i.v.m. kerst. Afgelopen donderdag (5 januari) was mijn NOD. Ik heb ruim een dag het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar nee. Nog steeds niet. Vanmorgen hebben we toch een test gedaan van de Etos, maar we zagen een hééél licht streepje. Nu hebben we op het forum zitten lezen en zagen toch veel reacties van: ook al is het een licht streepje (zelfs haast niet te zien wat bij ons toch wel een beetje het geval is), je bent dan toch zwanger. We durven het haast niet te geloven, maar het feit is wel dat ik het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden en de laatste periode ook veel last heb van afscheiding. Graag willen we weten wat we hiervan nu moeten denken. Hebben anderen ook die ervaring? Morgen wil ik in ieder geval nog een andere test halen (clear blue) omdat dat duidelijker is en dan dinsdagochtend opnieuw testen.

haai,

welkom op dit forum!
nou je hebt het antwoord eigenlijk zelf al gegeven...een streepje is een streepje!
en dat ongi gevoel hoort vaak bij 1 van de verschijnselen!
dusse: GEFELICITEERD!

als ik het goed heb begrepen was dit op de natuurlijke manier dan of begreep ik het verkeerd?even rust in verband met kerst?

geniet er maar van

liefs leetje1981

Wat spannend voor je zeg!
Mijn eerste reactie is: een streepje is een streepje! Maar omdat je al zo lang bezig bent kan ik me voorstellen dat je niet teleurgesteld wilt worden. Ik zou zeggen, haal zo'n test met 'zwanger/niet zwanger' want dan weet je het zeker.

Veel sterkte en laat nog even weten of het echt is. Dat zou wel geweldig zijn!!

xxx Bientje

hoi....
mij lijkt ook 2 streepjes is zwanger........ ik hoop t voor julllie.
ik ga duimen okee.
kus lau

Hoi Jeanette!

Wat klinkt dit bekend (zie mijn verhaal zwanger of niet?) Ook ik ben al 2 jaar bezig om zwanger te worden. Ook ik heb   2x een  test gedaan waarvan het kruisje (clear blue test) heel erg onduidelijk was. Daarna heb ik zo'n apothekerstest gedaan, die zegt streep is zwanger, geen streep is niet zwanger. Dat leek mij duidelijker. Ook een heel vaag streepje, maar het was er wel één. Vervolgens heb ik mijn gyn gebeld en die zei ook streep is streep, maar kom maar even langs dan doen we hier een test met urine. Zo gezegd, zo gedaan en ik konm de volgende dag bellen voor de uitslag.
En ja hoor: hartstikke zwanger!!!!!!!

Dus succes ermee en waarschijnlijk gefeliciteerd dan he!!!!!!!!!

Groetjes van Demi

Hoi
Spannend he!! Ik ben al moeder van eenklein knulletje en voordat ik wist dat ik zwanger was had ik heel het gevoel dat ik ongesteld moest worden was er helemaal van overtuigd dat het die maand niet gelukt was en dus toch zwanger!!!! En ik zou ook zeggen een streepje is een streepje dus...
Ik hoop voor je dat het zo is!!!

Liefs Anne

Hoi

Ik heb ook de testen van de Etos en de eerste keer dat ik teste (is 2 jaar geleden)

had ik ook een heel vaag streepje. Die avond heb ik nog dat informatienummer

gebeld. Daar werd ook verteld dat een streepje hoe vaag hij ook is een streepje is.

En dus zwanger. Twee dagen later weer een Etos test gedaan en ja hoor toen was het veel duidelijker te zien.

Dus ik zou nog een keer testen.

Ik hoop dat je zwanger bent.

Succes en laat je het weten?

Liefs wen

Hallo allemaal;
Ten eerste wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties. Het is fijn dat er met je meegeleefd wordt. In de kerstperiode kon ik niet beginnen met de 2e serie hormooninjecties vanwege personele onderbezetting in ziekenhuis. Dat betekent dus dat we vanaf 6 december op de natuurlijke manier zwanger probeerden te worden. De hoop heb je altijd, maar het geloof erin ben je kwijt geraakt, omdat we al ruim 2 jaar bezig zijn. Ben inmiddels ook in april 2005  geopereerd, maar zonder resultaat. Zoals jullie hebben kunnen lezen, heb ik afgelopen zondag de 1e test gedaan. Daar zagen we een heel vaag lijntje. Vanmorgen  heb ik  dus nog een test gedaan om het zeker te weten. Al na een paar seconden verscheen er een grote plus, dus ZWANGER!!!! Hoera! Na zo'n lange tijd hadden we niet durven dromen dat het op de normale manier, zonder hormonen, zou lukken. Dit is dus een geweldig begin van het nieuwe jaar.
Lieve groetjes van Jeanette

Terug
Bovenaan