A
Anoniem
Guest
Even voorstellen; Ik ben Jeanette en 35 jaar en wil dolgraag zwanger worden. We zijn al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden. Inmiddels heb ik ook al de medische molen doorlopen in ziekenhuis maar tot op heden geen resultaat. In nov.2005 mijn eerste inseminatie gehad, maar weer teleurstellend. Daarna een maandje zonder hormoonbehandelingen i.v.m. kerst. Afgelopen donderdag (5 januari) was mijn NOD. Ik heb ruim een dag het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar nee. Nog steeds niet. Vanmorgen hebben we toch een test gedaan van de Etos, maar we zagen een hééél licht streepje. Nu hebben we op het forum zitten lezen en zagen toch veel reacties van: ook al is het een licht streepje (zelfs haast niet te zien wat bij ons toch wel een beetje het geval is), je bent dan toch zwanger. We durven het haast niet te geloven, maar het feit is wel dat ik het gevoel heb dat ik ongesteld moet worden en de laatste periode ook veel last heb van afscheiding. Graag willen we weten wat we hiervan nu moeten denken. Hebben anderen ook die ervaring? Morgen wil ik in ieder geval nog een andere test halen (clear blue) omdat dat duidelijker is en dan dinsdagochtend opnieuw testen.